• مشخصات فنی 151sl
  • مشخصات فنی 151sl
  • مشخصات فنی 151sl

مشخصات فنی پراید 151 SL سال 1393 - 1402

8 دیدگاه
سال
سال 91 سریال تولید پرایدهای عجیب و غریب به اوج خود رسید و سایپا با معرفی مدل 151، ویرایش وانت‌بار این خودروی ریزاندام شهری را معرفی کرد. در نهایت سال 93 بود که ایرانی‌ها توانستند اولین مدل‌های این خودرو را سوار شوند. سایپا 151 برپایه پلت‌فرم X100‌ این شرکت طراح شده است؛ همان زیرساختی که پرفروش‌ترین مدل یعنی 131 نیز
0%
رانندگی و فنی
0%
طراحی ظاهری
0%
کابین و امکانات
0%
ارزش در مقابل قیمت
0%
کیفیت

نقاط قوت

هزینه نگهداری
فراوانی قطعات یدکی
بهبود تجهیزات در 151 پلاس

نقاط ضعف

کولر ضعیف
پوشش گارانتی
فرمان‌پذیری
کیفیت ساخت
امنیت و ایمنی

وضعیت در بازار ایران

سال های موجود

1393 تا 1394

مشخصات فنی

محور محرک

دیفرانسیل جلو

گیربکس

5 دنده دستی

پیشرانه

4 سیلندر یورو4 بهینه (M13)

حجم موتور

1.3 لیتر

عملکرد فنی

قدرت

71 اسب‌بخار

گشتاور

108 نیوتن‌متر

شتاب

13.4 ثانیه

سرعت

160 کیلومتر برساعت

مصرف ترکیبی

6.6 لیتر در صد کیلومتر

ابعاد و اندازه ها

نوع بدنه

پیکاپ کوچک

نوع شاسی

یکپارچه

نسل (کد اتاق)

نسل اول (X100)

طول

3928 میلی‌متر

عرض

1605 میلی‌متر

ارتفاع

1455 میلی‌متر

فاصله محوری

2345 میلی‌متر

وزن

900 کیلوگرم

حجم باک

49 لیتر

چرخ جلو

165/65R13

چرخ عقب

165/65R13

سایر ویژگی‌ها

ظرفیت بار تا 500 کیلوگرم

سیستم‌‌ کمکی راننده

کروز کنترل

کروز کنترل هوشمند

کنترل ایستایی در سربالایی

کنترل سرعت در سرازیری

کنترل کشش

کنترل پایداری

ضد واژگونی

اتو پارک

حالت رانندگی

سایر ویژگی‌ها

سیستم هشدار دهنده‌

سنسور جلو

سنسور عقب

سنسور باران

سنسور فشار باد تایر

سنسور خواب‌آلودگی راننده

رادار نقطه کور

رادار تغییرلاین

رادار تصادف جلو

رادار تصادف عقب

رادار تابلوخوان

سایر ویژگی‌ها

سیستم‌های ترمز

توزیع نیرو ترمز

ترمز ضدقفل

ترمز کمکی

ترمز پارک برقی

ترمز اضطراری

سایر ویژگی‌ ترمز

ترمز عقب کاسه‌ای

سیستم‌ روشنایی

دی‌لایت

اتولایت

نوربالا اتومات

ارتفاع نور اتومات

چراغ مه‌شکن جلو

چراغ مه‌شکن عقب

چراغ چرخشی

چراغ شور

چراغ جلو

هالوژن

سایر ویژگی‌ روشنایی

فرمان

نیروی کمکی

دکمه‌های کنترلی

حساس به سرعت

پدال شیفتر

گرمکن فرمان

سایر ویژگی‌ فرمان

مالتی مدیا

سیستم صوتی

اسپیکرهای جلو

مانیتور

نویگیشن

هدآپ

دوربین عقب

دوربین جانبی

دوربین 360

دوربین شب

قابلیت پشتیبانی

CD - MP3

سایر ویژگی‌ مالتی مدیا

ایمنی کابین

مجموع ایربگ‌ها

ایربگ راننده

ایربگ زانویی راننده

ایربگ سرنشین جلو

ایربگ زانویی سرنشین جلو

ایربگ پرده‌ای

ایربگ جانبی جلو

ایربگ جانبی عقب

پشت‌سری فعال

سایر ویژگی‌ ایمنی

رفاهی کابین

ورود بدون کلید

استارت دکمه‌ای

سیستم تهویه

دستی

کول باکس

صندلی‌ راننده

تنظیم دستی

صندلی سرنشین جلو

تنظیم دستی

ویژگی صندلی عقب

گرمکن صندلی

سردکن صندلی

ماساژور صندلی

روکش صندلی

پارچه

ایزوفیکس صندلی

خروجی 12 ولت

صندوق برقی با جک

صندوق پران هوشمند

سایر ویژگی‌ کابین

آینه، شیشه‌ و اتاق

آینه عقب الکتروکرومیک

آینه جانبی تاشو برقی

آینه جانبی با تنظیم برقی

آینه جانبی با گرمکن

سقف پانوراما

سانروف

سایر ویژگی‌ ظاهری

شیشه بالابر دستی
درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
دیدگاه کاربران
Arsham1386 1402/6/13
سلام من یه مدل نودو سه دارم آیا پمپ فرمان هیدرولیکی دارن مدل نودو سه خیلی فرمونش سفته
پاسخ
0
0
0
mohamad8564 1400/11/17
سلام من مدل ۹۳ دارم رو موتورم نوشته مگا موتور ..... متاسفانه رو دور موتور ۲.۵ تا ۳.۵ یه صدا بدی میاد که آدم سر درد میگیره.... فرقیم نمیکنه ماشین تو دنده باشه یا خلاص..... همچیم نشون دادم سالم بوده.... دسته متور اگزوز کلا همچی.... موتور هم یهدویبره شششششدید مثل ویبره موبایل داره ولی خیلی زیاد.... حتا به نماینده کیاموتور هم نشون دادم میگه نمیدونیم چشونه خیلیا این مشکلو داشتن ..... اگه کسی تجربه این صدا داره و راه کارشم بلده ممنون میشم بگه.... من فقط یجا خوندم مشکل از میل سوپاس هست یه واشری هست براش نزاشتن
پاسخ
2
0
0
Arsham1386 1402/6/13
سلام درسته من هم همین مشکلو داره دور موتور میرسه رو ۲ یا سه یه ۱دای عجیب میاد اصن گوشات کر میشه خیلی صدا داره همه ی صدارو هم میده داخل کابین انگار یه چیزی جلوی داشبورده ماشینه حالت ویبره داره
0
0
Abbas1393 1402/5/8
سلام من هم همین مشکل رو داشتم خودم عیبش رو پیدا کردم زیر ماشین رو قشنگ نگاه کردم یه جایی از اگزود به بدنه می گرفت با یه تیکه لوله فلزی کمی اهرمش کردم فاصله گرفت از اتاق صداش تمام شد
0
0
علی2020 1400/11/16
من دارم عااااالی من تا 850 کیلو هم بار زدم نه نمیگه از من مدل پلاس هست مانیتو بعضی وقت ها خیلی بدرد میخوره ممنون از سایت باما
پاسخ
0
0
0
R3 1400/11/11
با سلام و عرض ادب به دوستان و کارکنان سایت باما این مدل ماشین به درد کسب کار میخوره که استقبال خوبی صورت گرفت ولی شرکت گروه خودروسازی سایپا به درد وانت ساختن میخوره نه به درد خودروهای به روز دنیا کلا از شرکت سایپا حمایت نکنید سایپا=درست کردن انواع وانت ها مانند شوکا و زامیاد و پادرا اینطوری بهتر هست به جای اینکار برود سرمایه گذاری کنه که خودروهای با کیفیتی بیاره داخل بازار مانند سوزوکی سلریو و حتی میتواند زانتیا رو برگردونه یا حتی کیا ریو مونثاژ خیلی محصول بهتری هست و استقبال زیادی خواهند شد و حتی ژیان که به درد اینجور ماشینها میخوره به بهانه ای کیا سراتو رفت از ایران که واقعا حیف بهترین خودروی توی محصولات سایپا بود حتی میتواند امتیاز سراتو رو بخرد به جای اینکه خودروهای بی کیفیت رو تولید کنه برود به جان سلامت مردم و ایمن بودن رو فکر کنه نه فقط تولید و هی پلاس اضافه کنه با تشکر از دوستان و دست اندرکاران سایت باما همین فقط سراتو یا ریو مونثاژ و خط تولیدش رو راه اندازی کنه یا زانتیا رو با قیمتی استثنایی و یا مرام سیتروئن ژیان با قیمت مفت بسازه خیلی بهتره که بخواد خودروهای دیگری رو تولید کنه
پاسخ
0
0
1
Makan94 1399/10/28
با سلام حدود ۴ ساله این ماشین رو واسه کارم استفاده میکنم ماشین خوب و راحتی هست واسه داخل شهر از مزیتهاش کم هزینه بودن و ابعاد کوچیک و قدرت خوب نسبت به وزنش هست و از معایبش کیفیت پایین قطعات صدای زیاد تو سرعت و مصرف سوخت زیاد و فضای کم کابینه.تو جاده خسته کنندس.کلا اگر بهش فشار نیارید و مراقبش باشید خوبه
پاسخ
0
0
0