مشخصات فنی پراید 151 SL سال 1393 - 1403
سال
سال 91 سریال تولید پرایدهای عجیب و غریب به اوج خود رسید و سایپا با معرفی مدل 151، ویرایش وانتبار این خودروی ریزاندام شهری را معرفی کرد. در نهایت سال 93 بود که ایرانیها توانستند اولین مدلهای این خودرو را سوار شوند. سایپا 151 برپایه پلتفرم X100 این شرکت طراح شده است؛ همان زیرساختی که پرفروشترین مدل یعنی 131 نیز
0%
0%
0%
0%
0%
نقاط قوت
هزینه نگهداری
فراوانی قطعات یدکی
بهبود تجهیزات در 151 پلاس
عرضه تیپ DA از تابستان 1402
نقاط ضعف
کولر ضعیف
پوشش گارانتی
فرمانپذیری
کیفیت ساخت
امنیت و ایمنی
وضعیت در بازار ایران
سال های موجود
1393 تا 1394مشخصات فنی
محور محرک
دیفرانسیل جلوگیربکس
5 دنده دستیپیشرانه
4 سیلندر (M13)حجم موتور
1.3 لیترعملکرد فنی
قدرت
71 اسببخارگشتاور
108 نیوتنمترشتاب
13.4 ثانیهسرعت
160 کیلومتر برساعتمصرف ترکیبی
6.6 لیتر در صد کیلومترابعاد و اندازه ها
نوع بدنه
پیکاپ کوچکنوع شاسی
یکپارچهنسل (کد اتاق)
نسل اول (X100)طول
3928 میلیمترعرض
1605 میلیمترارتفاع
1455 میلیمترفاصله محوری
2345 میلیمتروزن
900 کیلوگرمحجم باک
49 لیترچرخ جلو
165/65R13چرخ عقب
165/65R13سایر ویژگیها
ظرفیت بار تا 500 کیلوگرمسیستم کمکی راننده
کروز کنترل
کروز کنترل هوشمند (ACC)
کنترل ایستایی در سربالایی (HSA)
کنترل سرعت در سرازیری (HDA)
کنترل کشش (TCS)
کنترل پایداری (ESC)
ضد واژگونی (ROP)
اتو پارک
حالت رانندگی
سایر ویژگیها
سیستم هشدار دهنده
سنسور جلو
سنسور عقب
سنسور باران
سنسور فشار باد تایر (TPMS)
سنسور خوابآلودگی راننده
رادار نقطه کور (BSD)
رادار تغییرلاین (LDW)
رادار تصادف جلو (FCW)
رادار تصادف عقب (RCTA)
رادار تابلوخوان (TSR)
سایر ویژگیها
سیستمهای ترمز
توزیع نیرو ترمز (EBD)
ترمز ضدقفل (ABS)
ترمز با نیروی کمکی (BA)
ترمز پارک برقی (EPB)
ترمز اضطراری هوشمند (AEB)
سایر ویژگی ترمز
ترمز عقب کاسهایسیستم روشنایی
دیلایت
اتولایت
نوربالا اتومات
ارتفاع نور اتومات
چراغ مهشکن جلو
چراغ مهشکن عقب
چراغ چرخشی
چراغ شور
چراغ جلو
هالوژنسایر ویژگی روشنایی
فرمان
نیروی کمکی
دکمههای کنترلی
حساس به سرعت
پدل شیفتر
گرمکن فرمان
سایر ویژگی فرمان
مالتی مدیا
سیستم صوتی
اسپیکرهای جلومانیتور
نویگیشن
هدآپ
دوربین عقب
دوربین جانبی
دوربین 360
دوربین شب
قابلیت پشتیبانی
CD - MP3سایر ویژگی مالتی مدیا
ایمنی کابین
مجموع ایربگها
ایربگ راننده
ایربگ زانویی راننده
ایربگ سرنشین جلو
ایربگ زانویی سرنشین جلو
ایربگ پردهای
ایربگ جانبی جلو
ایربگ جانبی عقب
پشتسری فعال
سایر ویژگی ایمنی
رفاهی کابین
ورود بدون کلید
استارت دکمهای
سیستم تهویه
دستیکول باکس
صندلی راننده
تنظیم دستیصندلی سرنشین جلو
تنظیم دستیویژگی صندلی عقب
گرمکن صندلی
سردکن صندلی
ماساژور صندلی
روکش صندلی
پارچهایزوفیکس صندلی
خروجی 12 ولت
صندوق برقی با جک
صندوق پران هوشمند
سایر ویژگی کابین
آینه، شیشه و اتاق
آینه عقب الکتروکرومیک
آینه جانبی تاشو برقی
آینه جانبی با تنظیم برقی
سقف پانوراما
سانروف
سایر ویژگی ظاهری
شیشه بالابر دستی درصورت مشاهده اطلاعات نادرست ما را در جریان بگذارید.
Vahidmm 1403/6/24
سلام من تازه خریدم متأسفانه مردم به چه جایی رسیدند مثل خود من که باید بعد ازده سال تولید مدل seیک ماشین بی کیفیت از لحاظ داشبورد و متعلقات تحویل بگیرند بعد رادیو پخش و جدیداً فن کولر هم باید بخرند . فکر کنم با 330میلیون برای سایپا نون نمیکنه که ماشین بعداز ده سال
تولید از مدل قدیمی بدتر شده با تشکر از عوامل باما
پاسخ
0
0
1
moatafa 1403/3/18
سلام. من یکی برای درب مغازه خریدم ساکن بندرعباس هستم همش از کولر استفاده میکنم مصرفش روی ۱۰هست. طبيعي هست؟ فرمانش هم نسبت به پراید سواری سفت تره
پاسخ
0
0
0
ثحبحج 1402/12/28
من پیکان بار داشتم خیلی بهتر از اینه
پاسخ
0
1
1
ناشناس 1402/12/19
😊من یه پراید ۱۴۱ دارم،صندلی های عقبشو درآوردم و بار باهاش جابه جا میکنم،دارم پول جمع میکنم یه پراید وانت بخرم چون کارم راحتتر میشه
پاسخ
0
1
1
ناشناس 1402/12/12
ایا بدرد جاده میخوره هندلینگ خوبی داده با بار؟
پاسخ
1
1
0
ناشناس 1403/1/26
نه نداره تو چاله که میفته یهو در باز میشه تا این حد ضعیفه ولی برای تو شهر عالیه نسبت به بقیه
0
0