ام وی ام 315 را باید پایان یکهتازی 206های ایران خودرو دانست. با آمدن این خودرو در اوایل دهه 90 شمسی، مشتریان ایرانی امکان انتخاب محصولی را داشتند که هم کابین بزرگتری نسبت به 206 داشت و هم اینکه شرایط فروش آن، آسانتر از رقبایش بود.
”گردهمایی مالکان 315 در 23 آذرماه و با حمایت مدیران خودرو در آبشار تهران برگزار شد.“نسخه هاچبک این خودرو با نام 315H در سال 91 به بازار کشورمان قدم گذاشت. مدلهای صندوقدارش نیز با همان نام 315 فروخته میشدند. عرضه سری اول این خودرو تا سال 93 ادامه داشت تا اینکه مدیران خودرو نسخه فیس لیفت شده آن را با اضافه کردن پسوند «جدید» به خیابانها فرستاد!
315 جدید، هم ظاهر مدرنتری پیدا کرد و هم اینکه برخی مشکلات فنی و کیفی سابقش، برطرف شده بود. 315 جدید ابتدا در مدل صندوقدار به بازار آمد و از سال 94 نیز عرضه 315H جدید آغاز شد. هرچقدر که 315H مدل خوشفروشی بود، 315 صندوقدار طرفدار زیادی در بازار نداشت تاجایی که مدیران خودرو در سال 95 خطوط تولیدش را متوقف کرد ولی همچنان 315H را روی خط تولید نگه داشت و حتی با تغییر مداوم تجهیزاتش، این محصول چری را به فروش خوبی در بازار کشورمان رساند.
اما جمعه هفته گذشته، فرصتی دست داد تا برخی از مالکان ام وی ام 315 ساعاتی را در کنار یکدیگر بگذرانند. این گردهمایی در روز 23 آذرماه 97 و در پارکینگ شماره 3 آبشار تهران برگزار شد و مالکان خودروهای حاضر در آن، از ساعت 10 صبح لغایت 13 ظهر، یک دورهمی صمیمانه را تجربه کردند. در این گردهمایی، تیم خدمات پس از فروش مدیران خودرو نیز حاضر بودند و چکاپ رایگان خودروها را انجام دادند.
اگر شما هم مالک این خودرو هستید یا تجربه رانندگی با آن را دارید، فرصت خوبی است تا در صفحات اختصاصی 315 هاچبک و همچنین 315 صندوقدار، نظرات خود را باما درمیان بگذارید.
نویسنده : مرتضی برجسته
منبع : باما