بره‌ای در لباس گرگ

تست و بررسی ام وی ام 315 پلاس

25 آبان 1400 18:10

روزی که اولین سری از ام وی ام 315 قدم به سرزمین‌مان گذاشت را به خوبی به یاد می‌آورم. خودرویی با ظاهر متفاوت و نسبتا جذاب با آپشن‌های بیشتر از رقبای داخلی، که آمده بود تا به سلطه پژو 206 در بازار هاچ‌بک‌های کشور خاتمه دهد و در کنار سایر هموطنانش، یک امپراتوری چینی به راه اندازد. اتفاقا در ابتدای امر استقبال خوبی هم از این محصول شد و خیلی‌ها حداقل از سر تنوع‌طلبی، روی خوشی به نماینده جدید مدیران‌خودرو نشان دادند.

اگر هاچ‌بکی جادار، با رانندگی راحت، پرآپشن و با طراحی اسپرت می‌خواهید، 315 پلاس می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد.اما مشکلات کیفی و از همه مهم‌تر ایراد شایع در صفحه‌کلاچ اتومبیل، به بدنامی زودهنگام و افت قیمت شدید نسخه‌های دست دوم 315 منتهی شد. پس از آن هاچ‌بک سخت‌کوش ام وی ام با رفع ایراد سیستم انتقال قدرت و تغییر چهره‌ای موفق، یک بار دیگر به میدان رقابت بازگشت و توانست اعتبار از دست رفته خود را تا حدودی احیا نماید. هرچند که مهر رسوایی نسخه قبلی تا مدت‌ها بر پیشانی 315 (حتی نسخه اصلاح شده) سنگینی می‌کرد و به همین دلیل بسیاری افراد با دید تردید به مدل‌های جدید می‌نگریستند.

در هر صورت بهبود شرایط کیفی و طراحی در نسخه فیس‌لیفت زمینه را برای ادامه حضور 315 مهیا ساخت تا اینکه بالاخره در تابستان 1399 مدل جدید مجهز به گیربکس اتوماتیک با چهره و کابین متفاوت و آپشن‌های تکمیلی (و صد البته قیمت گران‌تر) به بازارمان معرفی گشت تا در مقابل رقبایی همچون پژو 207i اتومات و برلیانس H320 اتومات قرار گیرد. البته قبلاً در این سگمنت خودروهای بیشتری نظیر: رنو ساندرو و دانگ‌فنگ H30 کراس نیز حضور داشتند اما اکنون بدنبال توقف تولید این محصولات، میدان رقابت برای هاچ‌بک جویای نام ام وی ام خلوت‌تر شده است. امروز قصد داریم نگاهی نزدیک‌‌تر به نسخه جدید 315 (که در بازار با پسوند پلاس شناخته می‌شود) داشته باشیم تا ببینیم آیا ارزان‌ترین نماینده حال حاضر مدیران‌خودرو، که البته آنقدرها هم ارزان نیست، ارزش خریدن دارد یا خیر. پس لطفا این‌بار هم باما همراه باشید.

بررسی طراحی ظاهری ام وی ام 315 پلاس

ام وی ام 315 پلاس به نوعی نسخه فیس‌لیفت شده مدل قبلی (به زبان دیگر دومین تغییر چهره از ابتدای عرضه) به حساب می‌آید. در این محصول سعی شده بدون بالارفتن زیاد از حد هزینه طراحی، به جذابیت‌ نمونه قبلی افزوده شود. برای دست‌یابی به این هدف سپر و جلوپنجره، دست خوش اصلاحات اساسی شده‌اند و حالا با ورودی هوای بزرگ‌تر از همیشه، حس اسپرت بیشتری به بیننده منتقل می‌کنند. البته جزئیات دیگر مثل شکل و شمایل و محل قرارگیری مه‌شکن‌ها نیز تغییر یافته اما آنچه بیش از هر چیز وجه تمایز میان مدل قبلی با نسخه پلاس را نمایان می‌سازد، برجستگی سپر و ورودی هوای مشبک جدید است. همچنین نصب سانروف نیز در بهبود ظاهر اتومبیل بی‌تاثیر نبوده.

در قسمت جانبی مطابق عرف همیشگی، تغییرات اندک است چراکه فیس‌لیفت بخش کناری معمولا هزینه بالاتری برای کمپانی به دنبال خواهد داشت. با این حال در موارد جزئی شاهد تفاوت‌هایی با نسخه قبلی هستیم. مثلاً راهنما روی گلگیرها به به آینه‌های جانبی جدید نقل مکان کرده‌اند و رینگ‌های جدید، جایگزین نسخه قدیمی شده‌اند. در این بخش یک نکته منفی هم به چشم می‌خورد و آن برجستگی بیش از حد سپر جلویی است. در واقع سپر 315 پلاس از این زاویه، زیادی بیرون‌زده به نظر می‌رسد و این نکته هارمونی نیم‌رخ ماشین را اندکی خدشه‌دار نموده است. همچنین کشیدگی بیش از حد دماغه معمولاً روی زاویه ورود به شیب (مثلاً هنگام عبور از رمپ‌های غیراستاندارد) تاثیر منفی خواهد گذاشت.

در قسمت انتهایی هم تغییرات به بازطراحی سپر و نصب یک دیفیوزر نمایشی محدود شده است. نکته جالب اینجاست که در کاتالوگ 315 پلاس علت نصب این قطعه، بهبود خصلت‌های آیرودینامیکی و ایجاد نیروی Down Force عنوان شده، حال آنکه مدل بکار رفته از نوع صرفاً تزئینی است و برخلاف نمونه‌های واقعی، کاربری خاصی جهت هدایت جریان هوا نخواهد داشت.

در یک جمع‌بندی کلی می‌توان گفت که 315 پلاس از نظر ظاهری، شرایط مطلوبی دارد و در بسیاری از قسمت‌ها نسبت به نسخه قبلی، زیباتر شده است. البته در مسیر فیس‌لیفت، هماهنگی میان برخی اجزا کاهش یافته اما در مجموع می‌توان نماینده جدید مدیران را اتومبیلی خوش‌قیافه (بخصوص در سطح قیمت خودش) توصیف نمود.

بررسی کابین ام وی ام 315 پلاس

طراحی داخلی 315 پلاس در قیاس با مدل قبلی کاملاً دگرگون شده و حالا با اتاقی مشابه ام وی ام X22 طرف هستیم. البته دیزاین نسخه پیشین (فیس‌لیفت اول) هم حس هیجان کافی را به مخاطب القا می‌نمود اما در مدل 315 پلاس اوضاع، حتی از آن هم بهتر شده و چیدمان مدرن قطعات در کنار رنگ‌بندی جذاب داخلی محیطی دلچسب و هیجان‌انگیز را پیش رویمان قرار داده‌اند. حتی روی جزئیاتی نظیر طراحی دسته دنده نیز دقت شده تا حاصل کار کم نقص و جالب توجه از کار درآید.

البته پاشنه آشیل خودروهای ارزان قیمت و میان‌رده چینی اینجا هم کار را تا حدودی خراب کرده و پلاستیک‌های خشک مورد استفاده و کیفیت پایین متریال داخلی، بخشی از زحمات طراحان را هدر داده است. در واقع این نقطه ضعف اجازه نمیدهد که حس لاکچری چندانی در داخل کابین به شما دست بدهد؛ هرچند سایر رقبای 315 پلاس هم در این پارامتر شرایط چندان بهتری ندارند. همچنین نوع بازشدن سانروف (که به سمت بیرون سقف باز می‌گردد) در کنار کاور پارچه‌ای بی‌کیفیت آن، یادآور نسخه‌های ارزان‌قیمت افترمارکت است و احتمال دارد در طولانی مدت، به نسبت مدل‌های معمول زودتر مستهلک گردد. اما با تمامی این صحبت‌ها اگر قرار بر مقایسه با رقبایی نظیر رنو ساندرو در میان باشد باید اعتراف کرد که طراحی داخلی 315 پلاس، حداقل از نظر ظاهری (و نه دوام و ماندگاری) یک سر و گردن که نه، بلکه چند سر و گردن بالاتر قرار می‌گیرد.

نکته مهم‌تر اینکه روی صندلی‌های نسبتاً راحت ام وی ام فضای کافی برای 4 بزرگسال و یک کودک در نظر گرفته شده و برخلاف امثال 207i، مشکل خاصی روی صندلی عقب احساس نمی‌شود. ترکیب تمامی اینها با فضای قابل قبول صندوق عقب باعث شده که بتوانیم این محصول را حتی برای خانواده‌های جوان هم مناسب بدانیم. ارگونومی کلی فضای داخلی هم قابل قبول است و به غیر از چیدمان خاص برخی قسمت‌ها (که البته این مورد تا حدودی سلیقه‌ای است) و نبود زیرآرنجی برای سرنشینان عقب، گلایه دیگری از 315 پلاس نداریم.

بررسی امکانات رفاهی و ایمنی ام وی ام 315 پلاس

ام وی ام 315 حتی در نسخه‌های قبلی نیز امکانات قابل‌قبولی (به نسبت رقبای رده قیمتی خود) ارائه می‌کرد اما در مدل پلاس، آپشن‌های تکمیلی نظیر: فرمان مجهز به سیستم کمکی برقی، دیلایت و اتولایت، کنترل پایداری الکترونیکی، امکان انتخاب حالت‌های رانندگی اکونومیک و اسپرت، کروزکنترل، سیستم پایش فشار باد تایرها، سانروف برقی و گرمکن آینه‌های بغل، لیست تجهیزات استاندارد خودرو را تکمیل‌تر نموده‌اند.

همچنین نمایشگر مرکزی با مدل بزرگ‌تر 8 اینچی جایگزین شده که از قابلیت Mirror Link نیز برخوردار است. به غیر از این موارد، گزینه‌های روتین و معمول سابق مثل: کیسه هوا برای راننده و سرنشین کناری، ترمزهای مجهز به ABS و EBD، دوربین دید عقب، شیشه‌ها و آینه‌های برقی و مواردی از این دست نیز همچنان سر جای خود قرار دارند که در مجموع شما را راضی نگاه خواهند داشت. البته در این بین، کنترل دستی سیستم تهویه مطبوع و کاسه‌ای بودن ترمزهای عقبی از جمله کمبودهای هستند که جاداشت در مدل پلاس، برطرف گردند که به هر دلیل این امر محقق نشده است. ضمنا 315 قبلا توسط موسسه تست تصادف چین یا همان C-NCAP مورد آزمایش قرار گرفته و موفق شده 4 ستاره از 5 ستاره ممکن را بدست آورد که هرچند بهترین عملکرد در میان رقبا نیست اما قابل قبول است.

بررسی مشخصات فنی ام وی ام 315 پلاس

با گشودن درب موتور ام وی ام 315 پلاس، با همان موتور 4 سیلندر تنفس‌طبیعی 1.5 لیتری قبلی مواجه می‌شویم. این پیشرانه 16 سوپاپ قادر است به کمک سیستم VVT در بهترین حالت 107 اسب‌بخار قدرت (دور موتور 6000) و 140 نیوتن‌متر گشتاور (دور موتور 3000) تولید نماید که این اعداد و ارقام برای وزن حدود 1285 کیلوگرمی ماشین، کافی -اما نه عالی- به نظر می‌رسند.

»» جدول آپشن‌ها و مشخصات فنی 315 پلاس ««

در واقع شما با همچین نسبت نیرو به وزنی در نهایت می‌توانید از یک شتاب معمولی و کشش کافی در سربالایی‌ها بهره‌مند شوید و نباید رویایی بیشتر را در سر بپرورانید. بخصوص که در مدل پلاس، جعبه‌دنده 4 سرعته اتوماتیک، جایگزین مدل 5 سرعته منوال قبلی شده و حالا با فاصله گرفتن ضرائب دنده‌ها از یکدیگر، پرت انرژی بیشتر مبدل گشتاور و همچنین افزایش وزن کلی خودرو، شاهد افت نسبی شتاب هم هستیم. البته در خصوص عملکرد جعبه دنده و شتاب‌گیری ماشین در بخش بعدی بیشتر صحبت خواهیم کرد اما فعلاً همینقدر بگوئیم که 315 پلاس از توانایی‌های حرکتی کاملاً معمولی برخوردار است، تا 170 کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرد و در شرایط استاندارد 7.3 لیتر در هر صد کیلومتر رانندگی ترکیبی بنزین می‌سوزاند.

ضمناً جایگزین شدن فرمان هیدرولیک با نوع مجهز به سیستم کمکی برقی اندکی از بار روی موتور را برداشته ولی در بحث شتابگیری این مورد چندان محسوس نمی‌باشد. سیستم تعلیق ماشین، هم در جلو از نوع مک‌فرسون با فنر پیچشی و میله نگهدارنده ضد لغزش و در قسمت عقب کشنده با فنر پیچشی است که البته نباید گول این اسامی طولانی را بخورید، خلاصه‌اش این است که 315 از یک مجموعه تعلیق بسیار ساده استفاده کرده که در سطح خودروهای اقتصادی (مشابه اکثر رقبای این رده) دسته‌بندی می‌گردد.

تجربه رانندگی با ام وی ام 315 پلاس

خوب به اصلی‌ترین بخش مقاله رسیدیم؛ اکثر نکات قبلی را از روی عکس‌ها و مطالعه کاتالوگ خودرو هم متوجه می‌شدید، اما اینجا تازه مشخص می‌شود که 315 پلاس در عمل چه‌کاره است! در همان لحظات آغازین تست، عملکرد آرام و بدون تقه گیربکس اتوماتیک و راحتی کار با فرمان برقی حساس به سرعت، توجهم را به خود جلب نمود. این دو نکته در ترکیب با سیستم تعلیق نرم اتومبیل، سواری راحت و بدور از تنشی در هنگام رانندگی شهری برای راننده و سایر سرنشینان مهیا ساخته‌اند‌ و با توجه به ابعاد جمع و جور بدنه و دید مناسب آینه‌های جانبی، مشکلی از بابت حضور در معابر تنگ و مسیرهای پرترافیک شهری نیز احساس نمی‌گردد.

اما کافی است هوس رانندگی پرشتاب و یا عبور سریع از پیچ و خم جاده‌های کوهستانی به سرتان بزند تا همین نکات مثبت تبدیل به ملکه عذابتان شوند. بدلیل نرمی و سادگی سیستم تعلیق، در پیچ‌های تند (البته در سرعت‌های بالاتر) با حرکات عرضی و کم‌فرمانی مواجه هستیم و شتاب نه چندان خوب ماشین، به شما یادآوری می‌کند که 315 پلاس از خصلت‌های مسابقه‌ای، تنها لباسش را بر تن کرده و در باطن، رفتاری مشابه خودروهای آرام شهری دارد. البته در خصوص پایداری باید تاکید کنیم که اضافه‌شدن آپشن بسیار مهم ESP باعث شده در عمل کنترل خودرو به این راحتی‌ها از دست خارج نشود، اما با این حال حس ناپایداری در پیچ‌ها، به کاهش اعتماد به نفس راننده «جهت استفاده حداکثری از توانایی‌های حرکتی خودرو» منجر خواهد شد.

گیربکس نیز که در شرایط رانندگی نرمال عملکرد نرم و مناسبی داشت اکنون نقطه ضعف خود در هنگام تعویض دنده‌ها را بروز می‌دهد و با تاخیر در تصمیم‌گیری، هر از گاه روی اعصابمان قدم می‌زند. ترمزهای ماشین اما شرایط قابل قبولی دارند، فقط ای کاش در قسمت عقب هم از نوع دیسکی استفاده می‌شد تا بتوانیم نمره کامل این بخش را به 315 پلاس ارزانی داریم؛ البته ترمزهای کاسه‌ای برای رانندگی عادی، محدودیت خاصی ایجاد نمی‌کنند اما در شرایط تنش، معمولاً انواع دیسکی، خنک‌کاری بهتری دارند و در نتیجه دیرتر از مدل کاسه‌ای دچار افت عملکرد می‌گردند. بخصوص که گیربکس اتوماتیک 315 پلاس هم در سرپایینی‌های شدید، ترمز موتور خوبی برای راننده فراهم نمی‌آورد و در صورت قرار داشتن گیربکس در حالت D مجبور هستیم بصورت مداوم از ترمزهای اصلی کمک بگیریم که همین امر می‌تواند به داغ شدن لنت‌ها منجر گردد.

در هر صورت تمامی این نکات مثبت و منفی نشان از یک چیز دارند و آن این است که ام وی ام 315 پلاس برخلاف ظاهر اسپرتش برای رانندگی مسابقه‌ای و شتاب‌گیری ساخته نشده و باید به دید یک خودرو رام شهری به آن بنگریم؛ اگر با این دیدگاه صحیح 315 پلاس را انتخاب کرده باشید به شما اطمینان می‌دهم که فرزند خوش‌قیافه ام وی ام شما را ناامید نخواهد ساخت. اینجا یک فضای جادار و راحت (نسبت به یک خودرو هاچ‌بک) در اختیار دارید و می‌توانید با دیزاین جذاب داخلی و آپشن‌های گوناگون خودرو سرگرم شوید. میزان شتاب و کشش و هندلینگ هم برای یک سواری خانوادگی کافی است و در عوض ضعف قدرت و هندلینگ از مزیت‌هایی مثل کیفیت سواری مناسب بهره‌مند هستید. ضمناً با این سبک رانندگی آرام خیلی هم مجبور نخواهید شد دور موتور را از حوالی 3000 RPM فراتر ببرید و در نتیجه از صدای نه‌چندان زیبای پیشرانه (که به وضوح در داخل اتاق شنیده می‌شود) در امان خواهید ماند.

راند نهایی با ام وی ام 315 پلاس

حتماً ضرب‌المثل «گرگ در لباس میش» را شنیده‌اید، اما ام وی ام 315 پلاس دقیقاً عکس آن را به شما نشان می‌دهد و همچون بره‌ای آرام در لباس یک گرگ درنده، بیننده را فریب خواهد داد! در واقع این خودرو علیرغم ظاهر وحشی و اسپرت، هیچ نشانی از خشونت و خصلت‌های تهاجمی ندارد.

315 پلاس مناسب افرادی است که به پارامترهای ظاهری و آپشن‌های جانبی بیش از خصوصیات دینامیکی اهمیت می‌دهند. پس اگر اهل شتاب و سرعت هستید بهتر است همین الان دور نماینده رام چری را خط بکشید و با انتخاب سایر گزینه‌ها نظیر دناپلاس توربو (هرچند از سگمنت متفاوتی است) نیازهای‌تان را برطرف سازید. اما اگر اصرار بر خرید یک خودرو هاچ‌بک دارید و به پارامترهای دیگر نظیر کیفیت سواری، راحتی رانندگی، فضای جادار کابین، ایمنی قابل‌قبول، آپشن‌های جانبی پرشمار و طراحی اسپرت و زیبا اهمیت می‌دهید، فرزند مدیران‌خودرو می‌تواند گزینه مناسبی برای‌تان باشد. بخصوص که این محصول در قیاس با امثال پژو 207i پانوراما کابین دلبازتری دارد و با رفتار نرم‌تر تعلیق و گیربکس، حس آسایش بیشتری به شما هدیه خواهد داد.

فقط باید در نظر داشته باشید که 315 پلاس همچون نسخه‌های قبلی، افت قیمت زیادی در بازار دست دوم‌ها تجربه خواهد کرد و از نظر هزینه‌های نگهداری و دسترسی به قطعات یدکی ام وی ام نیز شرایط ضعیف‌تری در قیاس با نمایندگان ایران‌خودرو و پارس‌خودرو دارد. هرچند با توجه به شرایط فروش اقساطی مدیران خودرو و گارانتی 3 سال یا 60 هزار کیلومتر (هرکدام زودتر فرا برسد)، این مشکلات در سالهای اول چندان به چشم نخواهند آمد اما در نهایت بهنگام فروش، ممکن است از میزان افت قیمت خودرو خود متعجب شوید.

*عکاس: سیاوش سیدنژاد

دیدگاه کاربران
Amir916 1401/8/21
من مدل ۹۵ رو داشتم. دنده دستی بود. مشکل ۲۰۶ و ۲۰۷ رو تو کمبود حا نداره. اونایی که فضای پا و سر سرنشین عقب ۲۰۶ و ۲۰۷ رو دارن با این مشکل شون حله. سیستم تعلیق هم نرم تر از خانواده ۲۰۶ هست و دهنه لاستیک ۱۵ و بزرگتر از ۲۰۷ و نمای خوبی داره با رینگ اسپرت کارخانه ایش.مشکلش تهویه خودکار نداره و مصرف لنت و صفحه کلاچ که وزن ییشتری ذاره بالاتر از ۲۰۶ و راناست.قیمت لوازمشم اندازه تیپ پنجه ولی کمی کمیاب تر.پیشرلنه ۱۰۷ اسبی پرتوان تر از ۲۰۷ هست.کیفیت لوازم بالاتره و الکی نساختن.نقطه کور جلو به دلیل ستونA و B پهن داره(مانند سمند).فضای بار صندوق و جاپای عقب از اچ سی کراس کمتره ولی ایمنیش خیلی بالاتره و از ضخامت ورقش مشخصه. فرمانپذیری بسیار بهتر از ۲۰۶ و ۲۰۷ و راناست. می ارزه
پاسخ
0
0
0
mohammadrezab 1400/6/1
من چند ماه است که این ماشین را دارم قبل از آن پژو ۲۰۷ رانا بسترن داشتم و تجربه رانندگی با چند ماشین چینی دیگر رونیز دارم. این ماشین نسبت به خودرو های هم رده خودش از کیفیت نسبتاً خوبی برخوردار است. سواری این ماشین قابل قبول اما سیستم تعلیق ضعیف است بخصوص فنر بندی های عقب بسیار ضعیف است برای سواری بهتر حتماً باید لاستیک کره‌ای استفاده کنید. کیفیت سواری به مراتب بهتر از ۲۰۷ ت اما ضعیف تر از بسترن است. شتاب و کشش خوبی دارد و فرمان پذیری آن با توجه به فرمان برقی و esp قابل قبول است. کروز کنترل و دکمه های روی فرمان کیفیت و عملکرد خوبی دارد. از لحاظ کابین این و امکانات ت نسبت به خودروهای هم رده خودش واقعاً چیزی کم ندارد از معایب آن سانروف کوچک و نداشتن ایربگ جانبی و فضای کم ردیف عقب نسبت به اچ۳۰ کراس است. من بعد از تحقیق فراوان بین ساندرو کارکرده ۲۰۷ صفر اتومات و اچ سی کراس و جک جی فور نهایتاً این ماشین را انتخاب کردم و تا الان به نظرم به غیر از یه کم کوچیک بودن فضای ردیف عقب و فنربندی ضعیف عقب هیچ مشکل خاصی نداره و خریدش توی این رنج قیمت کاملا منطقیه
پاسخ
0
0
2
babaktoloue 1400/4/1
سلام من خریدم. ۳۱۵ اتومات. ظاهر بد نداره. دستگیره سقف عقب را نذاشتن هم سمت راست هم سمت چپ ولی سوراخ هاش رو سقف بالای در هست. امکانات بدی نداره. صندلی برقی نیست. تهویه مطبوع نداره. فندک و جا سیگاری نداره. شتاب پایین مصرف بالا. من به عنوان ماشین دوم دارم در حد داخل شهر و بدون سربالایی و سرپایینی. پشتیبانی بسیار ضعیف اصلا پاسخگو نیستند و خیلی بی ادب هستند . به نظرم اگر یک ماشین می خوای بخری اصلا MVM نخر سایپا را نمی دونم ولی خداییش ایران خوردرو سگش شرف داره. من قسطی خریدم برام نزدیک ۶۰۰ تموم می شه چون ایران خودرو ماشین صفر نمی فروخت. فقط در حد داخل شهر سواری پراید ولی قیمت نجومی. من تو سایت ها خوندم که ماشین خیلی خوبیه و از ۲۰۷ اتومات سرتره ولی اصلا اینجور نیست . نمی تونم بگم گول خوردم ولی وقتی تو این مملکت خریدار التماس فروشنده رو می کنه و خودروساز ناز می کنه دیگه چاره ای نمی مونه.
پاسخ
1
5
1
mohammadrezab 1400/5/31
من کاملا مخالفم. خدمات پس از فروش مدیران خودرو بهتر از ایران خودرو هست. من خودم دارم و به نظرم این ماشین توی رنج قیمت زیر 400 بهترین گزینه صفر کیلومتره
1
4
مهال 1399/2/29
پس رفت بزرگی کرده مشخصاا !!!
پاسخ
5
11
2
WoHaWaD 1402/7/4
کامنتاتو خوندم اخه کی اینو ول‌میکنه بچسبه به‌۲۰۶ یا ۲۰۷ بیست سال پیش با‌اون قیافه مسخره ایرانیش
0
0
مهال 1401/4/1
PARSI 207 هم خوش رخ تره هم بازارش خیلی خیلی بهتره پول نقده سواریش بهتره اسپرت تره ! این ماشین لگن یه فرمون یهویی بدی چپ میکنه در یک کلام اشغالترین محصول اتومات ام وی امه ! کلا محصولات ام وی ام جز X55 ارزش خرید نداره ! که اونم کم داره ! وضعیت چری بهتره البنته اون ماشیناش خیلی بهتر از ام وی امه
0
1
مهال 1401/4/1
MOBONEWS من کارم ماشینه از سال 88 میدونم چه اشغالیه مخصوصا تو بخش فروش که 10 هزارتا کار کنه از صفری نزدیک 100-150 میخوره تو سرش و خریدارم نداره ! حالا شماکه رفته تو پاچت و خریدی ببین :))
0
1
mobonews 1400/2/17
شما که یبارم سوار این ماشین نشدی نظر ندی بهتره شما بهتره با پرایدت حال کنی دستت به گوشت نمیرسه نگو بو میده
2
7
Parsi 1399/10/22
هنوز ندیده نظر دادید امیدوارم تو این ۲۰۰ روز دیده باشید از ۲۰۷ خیلی بهتره چه ایمنی چه امکانات چه خدمات پس از فروش
2
8