صرفه‌جویی میلیون‌ها بشکه نفت با لیف

نیسان رکوردار فروش خودروهای برقی

29 اسفند 1397 17:02

شرکت نیسان با خرسندی اعلام کرده که مجموع فروش نیسان لیف از زمان آغاز تولید در دسامبر 2010 تاکنون به رقم 400 هزار دستگاه رسیده است. این خودرو از زمان معرفی تاکنون موفق به جلب مشتریان بسیاری شده چراکه تاپیش از عرضه آن، خودروی برقی با قیمت مناسب برای اقشار عادی در بازار موجود نبود.

در سال 2018 نیسان لیف توانست عنوان پرافتخار پرفروش‌ترین خودروی برقی بازار اروپا را به دست آورد چراکه توانسته بود بیش از 40 هزار مشتری را به سوی خود جلب کند.با توجه به آمار فروش تجمیعی می‌توان لیف را پرفروش‌ترین مدل نیسان در بازار جهانی دانست. براساس آمار منتشر شده توسط نیسان مجموع مسافت پیموده شده توسط نیسان لیف‌های فروخته شده اکنون برابر با 10 میلیارد کیلومتر بوده و نکته مهمتر این‌که این ناوگان متشکل از نیسان لیف باعث صرفه جویی سالانه 3.8 میلیون بشکه نفت می شوند که رقم قابل توجهی است.

این خودروی ژاپنی افتخارآفرین در حال حاضر در سه سایت تولیدی در سه گوشه جهان تولید می‌شود که شامل اپاما در ژاپن، ساندرلند در انگلستان و اسمیرنا واقع در تنسی آمریکا می‌شود. نیسان لیف اکنون در بیش از 50 کشور دنیا قابل خریداری بوده و قرار شده در نیمه اول سال جاری میلادی به 6 بازار جدید در آمریکای لاتین و تا قبل از پایان سال به هفت کشور در آسیا و اقانوسیه وارد شود که در نهایت به گسترده‌تر شدن بازار و آمار فروش این خود منجر خواهد شد.

نیسان لیف

در سال 2018 نیسان لیف توانست عنوان پرافتخار پرفروش‌ترین خودروی برقی بازار اروپا را به دست آورد چراکه توانسته بود بیش از 40 هزار مشتری را به سوی خود جلب کند. در همین سال نیسان لیف به عنوان پرفروش‌ترین خودروی نروژ انتخاب شد.

دانیله اسکیلاچی که معاونت مدیرعامل شرکت نیسان را برعهده دارد، رسیدن به چنین نقطه عطف مهمی در آمار فروش مدل لیف را اتفاقی بسیار مهم دانسته و آن را نشانه‌ای از اعتماد 400 هزار مشتری به این خودرو و ویژگی‌های مثبت آن می‌داند. وی در ادامه مدل لیف را به عنوان نشانه‌ای از حمل و نقل هوشمند نیسان دانسته که استراتژی شرکت نیسان برای حرکت دادن افراد بیشتری از جامعه به سوی جهانی بهتر است.

جدیدترین اخبار دنیای خودرو را در «باخبر» دنبال کنید.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : insideevs.com

دیدگاه کاربران