گردهمایی خاص‌ترین خودروهای ایران

افتتاح نمایشگاه خودروهای کلاسیک در برج میلاد

24 اردیبهشت 1398 14:06

اگر اهل خودروهای کلاسیک و آنتیک هستید و توانایی دسترسی به برج میلاد تهران را دارید، خبر خوبی داریم که در ایام ماه رمضان نمایشگاه ویژه‌ای برپا خواهد بود. مدیران برگزاری 40 دستگاه از خاص‌ترین خودروهای موجود در کشور را در این محل گردآوری کرده‌اند که گفته می‌شود رکورد قدمت متعلق به فیات مدل 1927 میلادی است. ناظران بر این باورند که این گردهمایی خودروهای کلاسیک یکی از خاص‌ترین‌ها در نوع خودش است.

این نمایشگاه تا 12 خرداد سال جاری از ساعت 18 تا 24 نیمه شب در برج میلاد تهران برگزار می‌شود. مدیر این نمایشگاه می‌گوید برخی از خودروها نه‌تنها در ایران بلکه در کل دنیا منحصربه‌فرد است. تا جایی که ارزش مادی آن‌ها به چند میلیون دلار هم می‌رسد. بانی این نمایشگاه موزه خودروهای تاریخی ایران است که سال پرکاری را آغاز کرده است. گردهمایی برج میلاد درواقع سومین برنامه در سال 98 به حساب می‌آید.

از جمله معروف‌ترین خودروهای این نمایشگاه مرسدس‌بنز 600 پولمان، بیتزارینی، فراری 356، پنتر G72، پورشه کررا 911 مدل 1975، بنتلی، رولزرویس، مرسدس‌بنز 190، دیتوماسو، جگوار E-Type، شورولت کوروت، پونتیاک ترنس‌ام، شورولت کامارو Z28، ب‌ام‌و 2002 و چند مدل دیگر است.

این نمایشگاه تا 12 خرداد سال جاری از ساعت 18 تا 24 برگزار می‌شود. عکس برخی از خودروهای حاضر در نمایشگاه را در اسلاید بالا می‌توانید مشاهده کنید.

*عکاس: بامداد صفائیان

نویسنده : نیما حدادی

منبع : باما

دیدگاه کاربران