با فناوری‌های جدید و تغییرات ظاهری

لندرور دیسکاوری 2020 معرفی شد

2 خرداد 1398 13:26

خبر خوش برای علاقمندان لندرور دیسکاوری این است که مدل 2020 این خودرو با فناوری‌‌های تازه و سیستم هیبرید خفیف به زودی به بازار خواهد آمد. قرار است فروش این شاسی‌بلند جدید از تابستان امسال در ایالات متحده آغاز شود. پیش‌بینی می‌شود در زمان نزدیک به آغاز فروش، قیمت این خودرو نیز از سوی شرکت سازنده اعلام شود.

لندرور با کمک فناوری‌های جدید و تغییرات ظاهری شاسی‌بلند دیسکاوری را برای سال 202 آماده کرده است.تغییرات ظاهری اعمال شده روی دیسکاوری اسپرت 2020 جزئی اما قابل توجه هستند. چراغ‌های جلو فرمی زاویه‌دارتر از قبل یافته و نوارهای LED دیلایت نیز در بخش پایینی قرار گرفته‌اند. فرم ورودی‌های هوا در سپر جلو به صورت افقی درآمده است. در نمای عقب نیز چراغ‌هایی با فرم مستطیلی جلوه‌گر هستند. در این بخش خروجیهای اگزوز به خوبی در سپر عقب جای گرفته‌اند.

زیر کاپوت این شاسی‌بلند انگلیسی، مجموعه‌ای شامل سیستم هیبرید خفیف 48 ولتی به همراه پیشرانه بنزین‌سوز نصب شده که مجموعاً قدرتی برابر با 296 اسب‌بخار تولید می‌کنند. البته می‌توان پیشرانه 4 سیلندر را بدون سیستم هیبرید سفارش داد که در آن صورت قدرت نهایی خودرو برابر با 246 اسب‌بخار خواهد بود. شرکت لندرور هنوز درباره مشخصات دقیق سیستم هیبرید خفیف به کارگرفته شده در این خودرو جزئیاتی اعلام نکرده است.

ردیف سوم صندلی ها در لندرور دیسکاوری مدل 2020

لندرور فضای داخلی دیسکاوری اسپرت را نیز دستخوش تغییر و تحول کرده که یکی از مهمترین تغییرات را می‌توان نصب پوشش‌های داخلی Luxtex دانست، ماده‌ای که از میکروفایبر پلی‌استرهای بازیافتی به دست آمده و ظاهری شبیه به مخمل دارد.

صندلی‌های ردیف دوم این خودرو را اکنون می‌توان به صورت 40:20:40 جمع‌آوری کرد. غیر از این سرنشینان صندلی‌های ردیف سوم به جالیوانی دسترسی خواهند داشت. امکان شارژ بی‌سیم، خروجی USB و ورودی 12 ولت شارژ را می‌توان جزء سایر امکانات این خودرو نام برد.

نمایشگر 10 اینچی در کنسول میانی لندرور دیسکاوری مدل 2020

در کنسول میانی صفحه نمایش 10 اینچی لمسی مشاهده می‌شود. دوربین دید عقب به صورت هوشمند عمل کرده و زاویه دید 50 درجه‌ای از نمای عقب خودرو را به راننده نشان می‌دهد.

چند سامانه کمکی همچون کروز کنترل تطبیقی با دستیار فرمان، دستیار حفظ حرکت در خطوط، ترمز اضطراری خودکار و سیستم پایش شرایط راننده برای کمک به راننده این خودرو در دیسکاوری اسپرت 2020 نصب شده‌اند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران