با امید ارتقای جایگاه در باجا 2019

صحراپیمای سوبارو به جنگ رقبا می‌رود

12 خرداد 1398 10:09

سوبارو از خودرویی صحراپیما برای حضور در رقابت های باجا 2019 رونمایی کرد. این خودروی قدرتمند آفرود به پیشرانه 2.5 لیتری تنفس طبیعی تخت مجهز شده که ساخته Crawford Performance بوده و 300 اسب‌بخار قدرت دارد. بد نیست بدانید خودروی موردبحث پیش از این و در چندین رقابت صحرایی به مبارزه با رقبا پرداخته اما پیشرانه جدیدی که روی این خودرو نصب شده اکنون قدرت بیشتری داشته و سوبارو امیدوار است این محصول با پیشرانه جدید بتواند مقام دوم کسب شده در مسابقات آفرود Baja 500 در سال 2018 را ارتقا دهد.

خودروی صحرانورد Crosstrek قرار است در 5 کلاس رقابت کند و و سوبارو امیدوار است این محصول بتواند مقام دوم کسب شده در مسابقات آفرود Baja 500 در سال 2018 را ارتقا دهد.خودروی صحرانورد Crosstrek قرار است در 5 کلاس رقابت کند. رنگ بدنه این خودرو به صورت ترکیب آبی و زرد طلایی رنگ‌آمیزی شده است. آن‌طور که از تصاویر انتشار یافته درک می‌شود، بدنه آن بزرگ و باابهت بوده و از تایرهای بزرگ آفرود، ضربه‌گیر کمک‌فنرها و چراغ‌های LED نصب شده روی نمای جلو و سقف بهره‌مند شده است.

آقای Quirt Crawford که مدیریت شرکت Crawford Performance را برعهده دارد، برند سوبارو را به عنوان خودروسازی که سال‌ها در مسابقات رالی موفق بوده توصیف کرده و اضافه می‌کند که پیشرانه‌های ساخت این شرکت برای سال‌ها در خودروهای باگی آفرودی مورد استفاده قرار گرفته‌اند. وی در ادامه هدف خود از ایجاد تغییر روی پیشرانه مدل Crosstrek Desert Racer را نمایش توانایی‌های بالقوه پیشرانه تنفس طبیعی تخت عنوان کرده و از نتیجه به دست آمده نیز ابراز رضایت کرده و در پایان از هدف خود برای شرکت دادن این خودرو در مسابقات باجا در سال جاری و نمایش قابلیت‌های آن سخن گفته است.

صحرانورد سوبارو برای حضور در مسابقات باجا 2019

مدیر بخش مسابقات شعبه سوبارو در آمریکا نیز موفقیت‌های Crosstrek Desert Racer در دو سال گذشته را یادآوری کرده و همکاری مجدد با شرکت های Crawford Performance و Grabowski Brothers Racing و البته حضور دوباره سوبارو در مسابقات ریس آفرود را باعث افتخار دانسته است.

دیدگاه کاربران