حراج اولین دستگاه از سدان لوکس بنتلی

آغاز تحویل فلایینگ اسپور با نسخه‌ای خاص

31 تیر 1398 10:39

اگر قصد خرید خودرویی لوکس و چهار در را داشته و در نهایت از میان انبوه گزینه‌ها، بنتلی فلایینگ اسپور را انتخاب کرده‌اید بد نیست اندکی صبر کرده و تا اواخر سال 2019 دست نگه دارید زیرا قرار است نسخه‌ای خاص از این خودروی اشرافی عرضه شود. قرار است اولین نمونه از این مدل که با لقب First Edition نامیده شده، در تاریخ 24 جولای و در جریان حراجی برگزار شده توسط خیریه التون جان به فروش گذاشته شود. منافع حاصل از فروش این خودروی خاص به بنیاد حمایت از بیماران ایدزی که توسط التون جان پایه گذاری شده، اختصاص خواهد یافت.

قرار شده تولید این نسخه خاص از اواخر سال 2019 آغاز شود و تنها به مدت 12 ماه ادامه داشته باشد. البته مدل استاندارد بنتلی فلایینگ اسپور هم خودرویی ویژه است اما نسخه First Edition به ویژگی‌های خاص‌تری مجهز شده که آن را خاص‌تر از سایر نمونه‌ها و مناسب برای پارکینگ مجموعه‌دارها می‌سازد. قرار شده تولید این نسخه خاص از اواخر سال 2019 آغاز شود و تنها به مدت 12 ماه ادامه داشته باشد.

آرم و نشانه‌های ویژه‌ی این نسخه خاص در نقاطی از بدنه و فضای کابین حک شده تا هویت این مدل از سایر نمونه‌های مشابه کاملاً قابل شناسایی باشد. نکته دیگری که در ظاهر نسخه First Edition از فلایینگ اسپور قابل مشاهده بوده، رینگ‌های 22 اینچی مولینر است. صفحه نمایش بنتلی با قابلیت چرخش، این امکان را به کاربر می‌دهد که با هربار تغییر زاویه آن را از یک نمایشگر لمسی مدرن به نشان‌دهنده‌های سه‌گانه آنالوگ با ظاهر کلاسیک تبدیل نماید.

فهرست تجهیزات ایمنی نیز کامل بوده و شامل مواردی چون دستیار تغییر خط، دید در شب، نمایشگر هداپ و کروز کنترل تطبیق‌پذیر با دستیار تشخیص ترافیک می‌شود. در فضای داخل نیز سقف پانورامیک به همراه نورپردازی قابل تنظیم، فضای دلپذیری برای سرنشینان فراهم می‌آورد.

نیروی محرکه بنتلی فلایینگ اسپور از پیشرانه 6 لیتری توئین توربو 12 سیلندر تامین می‌شود که 626 اسب‌بخار قدرت داشته و820 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی پیشرانه به واسطه جعبه‌دنده هشت سرعته خودکار ZF، به تمام چرخ‌ها انتقال می‌یابد. به لطف این مجموعه فنی، بنتلی فلایینگ اسپور قادر است ظرف تنها 3.7 ثانیه به سرعت 96 کیلومتر برساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز برابر با 331 کیلومتر برساعت خواهد بود.

دیدگاه کاربران