پیکاپی دو کابین برای بازار استرالیا

معرفی نسخه N-Trek از نیسان ناوارا

18 مرداد 1398 11:23

پس از آنکه شعبه استرالیایی شرکت نیسان سال گذشته دو نسخه سفارشی از مدل ناوارا را عرضه کرد، اکنون نوبت به معرفی مدل ویژه دیگری از این پیکاپ رسیده است. نسخه N-Trek به عنوان بالاترین تریم از نیسان ناوارا که براساس نسخه دوکابین ST-X از مدل جدید این پیکاپ شکل گرفته، در نمای ظاهری به قطعات مشکی رنگ و در فضای کابین نیز به چند امکان جدید مجهز شده است.

قیمت پایه برای مدل‌های دستی و خودکار نیسان ناوارا N-Trek به ترتیب برابر با 56,450 و 58,950 دلار استرالیا تعیین شده است.از قطعات مشکی نصب شده روی بدنه می‌توان به رینگ‌های 18 اینچی سیاه، بخش پایین سپر جلو، جلوپنجره، نواحی اطراف چراغ مه‌شکن، سپر عقب، قطعات روی گلگیر، ریل سقف، رکاب‌های جانبی، پوشش آئینه‌های جانبی و دستگیره‌های در اشاره کرد. در برخی قطعات همچون بخش پایین سپر، پوشش آئینه‌ها و رکاب‌های جانبی برای ایجاد تضاد بصری میان رنگ سیاه از جزئیات نارنجی رنگ استفاده شده است.

از دیگر جزئیات مشکی رنگ بدنه نیسان ناوارا N-Trek می‌توان به زمینه چراغ‌های LED جلو، نوار مشکی روی بدنه و نشان N-Trek حک شده در بخش عقبی خودرو اشاره کرد.

در فضای داخل نیز از پوشش چرم با قطعات نارنجی رنگ پارچه‌ای و دوخت نارنجی به عنوان روکش برای صندلی‌ها، کنسول مرکزی، تکیه‌گاه درهای جلو و فرمان استفاده شده است. لازم به‌ ذکر است که صندلی راننده به صورت برقی قابل تنظیم بوده و هردو صندلی جلو به گرمکن مجهز هستند.

غیر از این‌ها سیستم اطلاعات سرگرمی کاملاً جدید AIVI در این خودرو نصب شده که با منو و اینترفیس بازطراحی شده در همراهی با صفحه نمایش لمسی 8 اینچی کار کرده و با اندروید اتو و اپل کارپلی کاملاً سازگاری دارد.

فهرست بلندبالای امکانات استاندارد نیسان ناوارا N-Trek شامل سیستم تهویه دو منطقه‌ای، ارتباط بلوتوث با تلفن، کلید هوشمند به همراه ورود بدون نیاز به کلید، استارت دکمه‌ای و سیستم رهیاب ماهواره‌ای نیز می‌شود.

نسخه N-Trek از نیسان ناورا

در زمینه امکانات ایمنی نیز نیسان برای ناوارا N-Trek سنگ تمام گذاشته و این خودرو را به دوربین دنده عقب، سنسورهای پارک، دوربین 360 درجه، دستیار شروع حرکت در سربالایی، دستیار فرود از تپه و قفل دیفرانسیل عقب برقی مجهز کرده است.

خریداران می توانند نیسان ناوارا N-Trek را با پیشرانه 2.3 لیتری توربو دیزل با قدرت 188 اسب‌بخار و گشتاور 450 نیوتن‌متر سفارش دهند که با دو نوع جعبه‌دنده شش سرعته دستی یا هفت سرعته اتوماتیک قابل انتخاب خواهد بود. قیمت پایه برای مدل‌های دستی و خودکار نیسان ناوارا N-Trek به ترتیب برابر با 56,450 و 58,950 دلار استرالیا تعیین شده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران