• نيسان ناوارا SL Warrior
  • نيسان ناوارا SL Warrior
  • نيسان ناوارا SL Warrior

مبارز جدید بازار استرالیا

نیسان ناوارا SL Warrior جدید رونمایی شد

10 مرداد 1401 13:35

نیسان به تازگی نسخه جدیدی از پیکاپ محبوب خود Navara را برای بازار استرالیا آماده کرده است. این خودرو که با تجهیزات ویژه آفرود به‌روزرسانی شده، ویرایش SL Warrior نام دارد.

نیسان مدعی است که سیستم تعلیق ناوارا SL Warrior جدید با فنرهای جدید و ضربه‌گیرهای جهشی، یک پیشرفت اساسی را تجربه کرده است.گفته می‌شود نیسان برای این پروژه با شرکت مهندسی Premcar همکاری کرده است. این همان ناوارا SL 4WD استاندارد است، که پیشرانه‌ای 2.3 لیتری دیزلی دو توربو دارد و قدرت آن 188 اسب‌بخار با 450 نیوتن‌متر گشتاور می‌شود. قیمت پایه آن با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی حدود 40 هزار و 400 دلار و قیمت مدل 7 سرعته اتوماتیک آن 42 هزار و 155 دلار است.

این پیکاپ آفرود دارای گارد جلوی فلزی و یک نوار LED، سینی محافظ و البته وینچ است. گلگیرهای ویژه آن برای محافظت از چرخ‌ها، بیش از حد معمولی بیرون آمده‌اند. تایرهایی که برای آن در نظر گرفته شده نیز 17 اینچی از برند Cooper مدل Discoverer AT3 هستند. هم‌چنین در این نسخه یک هوک مخصوص بوکسل کردن در انتها نیز دیده می‌شود.

نیسان ناوارا SL Warrior

نیسان مدعی است که سیستم تعلیق ناوارای فوق با فنرهای جدید و ضربه‌گیرهای جهشی، یک پیشرفت اساسی را تجربه کرده است. آنطور که ژاپنی‌ها می‌گویند به لطف این تغییرات میزان لغزش شاسی نیز کمتر شده است. تغییرات روی فنربندی موجب شده تا ارتفاع خودرو 40 میلی‌متر بیشتر از ویرایش استاندارد شود. در همین راستا فاصله از سطح زمین به 260 میلی‌متر رسیده است.

خبر خوب برای آفرودبازان این است که زاویه حمله خودروی فوق از 36 به 32 درجه بهبود پیدا کرده است. البته تغییر چندانی در زاویه فرار ایجاد نشده و این عدد از 19.8 به 19 درجه رسیده است.

نیسان ناوارا SL Warrior

عجیب اینجاست که تنها تغییر فضای داخلی مربوط به کف‌پوش‌های چهار فصل است. ناوارا SL Warrior دارای یک نمایشگر 8 اینچی برای سیستم اطلاعات و سرگرمی و یک نمایشگر 7 اینچی برای صفحه پشت فرمان است؛ مانند همیشه رابط اصلی کاربری از سیستم‌عامل‌های اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند. آپشن‌هایی مانند هشدار برخورد از جلو و ترمز اضطراری هوشمند روی این خودرو به صورت استاندارد نصب می‌شوند.

جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.

دیدگاه کاربران