موتورسیکلتی برای حمایت از کودکان

حراج نسخه‌ای خاص از ام‌وی آگوستا به نفع یونیسف

25 مرداد 1398 17:00

شرکت ایتالیایی MV Agusta که نام معتبری در دنیای موتورسیکلت است، در اقدامی بشردوستانه یک نمونه منحصربه‌فرد از مدل اسپرت F3 800 را برای جمع‌آوری بودجه به منظور حمایت از کودکان آسیب‌پذیر در سرتاسر جهان معرفی کرد.

شرکت ایتالیایی ام‌وی آگوستا یک نمونه منحصربه‌فرد از مدل اسپرت F3 800 را برای حمایت از کودکان آسیب‌پذیر در سرتاسر جهان به حراج گذاشت. این موتورسیکلت در یک حراجی به قیمت 112 هزار دلار فروخته شد و تمام عواید آن به UNICEF (صندوق کودکان ملل متحد) تعلق گرفت. مدل F3 ام‌وی آگوستا فارغ از طراحی و المان‌های مربوط به ماهیت آن، موتورسیکلتی جسور و بی‌پرواست. ایتالیایی‌ها برای آن یک پیشرانه 798 سی‌سی خطی در نظر گرفته‌اند. خروجی آن 150 اسب‌بخار در 13000 دور در دقیقه است. با این نیرو به راحتی می‌تواند به سرعت نهایی 240 کیلومتر برساعت برسد.

قیمت نمونه استاندارد موتورسیکلت فوق چیزی حدود 19 هزار و 600 دلار است. اینکه چرا نمونه کلکسیونی آن برای یونیسف به قیمتی معادل 16 برابر رسیده را باید در هدف آن جستجو کرد.

حراج نسخه‌ای خاص از ام‌وی آگوستا به نفع یونیسف

تیمور سرداروف مدیرعامل ام‌وی آگوستا می‌گوید من فوق‌العاده خوشحال هستم که نسخه ویژه F3 800 ما برای یونیسف توسط یک مشتری سخاوتمند خریداری شد. تمام موتورسیکلت‌های ما با دست ساخته می‌شود و برای ساختن حتی یک دستگاه، غرور و اشتیاق صرف شده و این یک تجربه فوق‌العاده را طلب می‌کند. این تک مدل یک سازه منحصر به فرد است. دانستن این نکته که ساخت آن به چه دلیل خاصی بوده باعث می‌شود تا زنان و مردانی که در پروسه تولید آن دخیل بودند، مشتاق‌تر هم باشند. ما مراتب تشکر خود را از یونیسف ایتالیا به دلیل فراهم آوردن این فرصت در دفاع از کودکان آسیب‌پذیر اعلام می‌کنیم.

بد نیست بدانید در حال حاضر تنها مدل F4 ام‌وی آگوستا است که شتاب و سرعتی بیشتر از F3 دارد. این محصول در سه تیپ RR، RC‌ و LH44 (ویرایش لوئیس همیلتون) ارائه می‌شود، که قدرت قویترین مدل 212 اسب‌بخار است.

دیدگاه کاربران