تزئیناتی به سبک نقاشی‌های خیابانی

نسخه هنری از لامبورگینی اونتادور S

28 مرداد 1398 10:18

بدون اغراق باید گفت که خودروساز شهیر ایتالیایی یعنی لامبورگینی با خودرویی که در هفته خودرویی مونته‌ری 2019 به معرض نمایش گذاشته، طوفان به پا کرده است. خودروی موردنظر نمونه‌ای خاص از اونتادور S بوده که با بدنه آن همچون بوم نقاشی رفتار شده و پس از ترسیم رنگ‌ها و نقوش هیجان‌انگیز، به عنوان یک اثر هنری به معرض نمایش درآمده است. این خودرو در کارگاه رنگ جدید لامبورگینی تزئین شده است.

به کمک یک هنرمند مشهور خیابانی، ترکیبی از رنگ‌ها و طرح‌های خلاقانه روی بدنه اونتادور S شکل گرفته که آن را به یک اثر هنری متحرک تبدیل کرده است.لامبورگینی برای اعمال تغییرهای موردنظر، این اونتادور را به هنرمندی به نام Skyler Grey واگذار کرده است. این هنرمند 19 ساله آمریکایی که به عنوان یکی از جوان‌ترین و تاثیرگذارترین افراد در هنر خیابانی شناخته شده و در جهان شهرتی به هم زده، با به کارگیری رنگ‌های زرد، نارنجی تیره و سفید به همراه تصاویر گرافیکی از گاوهای مسابقه‌ای روی بدنه این اونتادور به راستی جادو کرده و خلاقیت خود را به نمایش گذاشته است.

این هنرمند جوان غیر از ایجاد ترکیب رنگ‌ها و طرح‌های خلاقانه روی بدنه این خودرو، فضای کابین را نیز فراموش نکرده و طرحی خاص برای پنل میان دو سرنشین ارائه کرده که توسط متخصصین شرکت لامبورگینی اجرا شده است.

خانم Katia Bassi که به عنوان مدیر بخش بازاریابی و روابط عمومی برند لامبورگینی فعالیت می‌کند، ساخت این نمونه ویژه از اونتادور را به دلیل پیوستگی که لامبورگینی میان خود و دنیای هنر احساس می‌کند دانسته و خود اونتادور را نیز به عنوان یک اثر هنری توصیف می‌کند.

وی انجام این پروژه خاص را مرتبط با راه‌اندازی بخش جدید رنگ‌آمیزی این شرکت در سنت‌آگاتا می‌داند. به عقیده وی در آنجا به لطف استفاده توامان از فناوری‌های جدید و هنر، متخصصان شرکت لامبورگینی رویای مشتریان این شرکت را به واقعیت تبدیل می‌کنند.

نسخه هنری از لامبورگینی اونتادور S

این اونتادور S سفارشی که به مالکیت یک مجموعه‌دار هنری درآمده، اولین محصول ساخته شده توسط این شرکت ایتالیایی است که به تایید فناوری بلاکچین نیز رسیده است. قرار است این اثر هنری در روزهای 15 الی 18 آگوست در غرفه شرکت لامبورگینی در رویداد خودرویی مونته‌ری به معرض نمایش گذاشته شود.

دیدگاه کاربران