معرفی رنگ‌بندی‌های جدید با الهام از طبیعت پبل بیچ

ماشین‌رنگی‌های رولزرویس

28 مرداد 1398 13:13

تنها دو روز از معرفی جدیدترین خودروی سفارشی رولزرویس می‌گذرد اما این شرکت سازنده خودروهای لوکس برای نمایشگاه پبل بیچ 2019 نیز مدل‌هایی ویژه حاضر کرده است.

این خودروها که احتمالاً شما را به یاد تخم‌مرغ‌های رنگی می‌اندازند، با الهام از گل‌های وحشی که در منطقه اطراف مونته‌ری می‌رویند، رنگ‌آمیزی شده‌اند.رولزرویس درنظر دارد 13 دستگاه خودروی ویژه را به مناسبت حضور این شرکت در نمایشگاه پبل بیچ و با هدف جلب مشتریان ثروتمند معرفی نماید، خودروهایی که رنگ بدنه آن‌ها از دریا، تپه‌ها و همچنین سواحل ماسه‌ای که این منطقه را احاطه کرده الهام گرفته شده است.

اولین مجموعه از این خودروها، ترکیبی سه تایی را شامل می‌شود که به نام «مجموعه پاستل» شناخته می‌شوند. این خودروها که احتمالاً شما را به یاد تخم‌مرغ‌های رنگی می‌اندازند، براساس آنچه شرکت سازنده اعلام کرده با الهام از رنگ گل‌های وحشی که در منطقه اطراف مونته‌ری می‌رویند، رنگ‌آمیزی شده‌اند.

یکی از رنگ‌های جالب موجود در این مجموعه، سبز روشن سفارشی است که در برخی ساعت‌های روز، سفید دیده می‌شود. رولزرویس این رنگ را الهام گرفته از رویش دوباره نوعی گل در فصل بهار در منطقه نزدیک به پبل بیچ توصیف کرده است. در این نمونه خاص، پوشش چرم مشکی فضای داخلی با قطعات سبز رنگ روی داشبورد همراه شده است.

نسخه های خاص رولزرویس با رنگ جدید

بدنه نمونه بعدی با رنگ صورتی روشن پوشانده شده که بیننده را به یاد آدامس‌های بادکنکی می‌اندازد! هرچند که ممکن است رنگ بدنه این خودرو موردپسند بسیاری افراد نباشد اما بد نیست بدانید برای رنگ‌آمیزی آن از هفت لایه رنگ استفاده شده و پس از آن بیش از 9 ساعت زمان برای پولیش کردن بدنه آن هم به صورت دستی صرف شده است. در فضای داخل نیز پوشش چرم دو رنگ برای صندلی‌ها انتخاب شده است.

آخرین عضو این گروه سه تایی، یک دستگاه رولزرویس زرد روشن است که فضای داخلی آن با رنگ‌های زرد لیمویی و خاکستری تزئین شده است.

همان‌طور که قبلاً اشاره شد، امکان خرید این مدل‌های استثنایی در نمایشگاه پبل بیچ فراهم خواهد بود.

اما سایر مدل‌های سفارشی رولزرویس که در این رویداد حاضر خواهند بود شامل یک دستگاه فانتوم با رنگ بدنه طلایی و 4 دستگاه کراس‌اور کالینان به رنگ‌های خاکستری، سبز تیره، خاکستری یخی و آبی خواهد بود. بنابر ادعای رولزرویس، رنگ‌های یخی که روی بدنه محصولات این شرکت قرار می‌گیرد، در عین مات بودن درخشش خاصی نیز دارد.

دیدگاه کاربران