به‌روزرسانی‌های جدید برای بهبود عملکرد

معرفی نیسان GT-R مدل 2020

10 شهریور 1398 12:23

نیسان تصمیم دارد مدل به‌روزرسانی شده از GT-R را به عنوان مدل 2020 در بریتانیا عرضه کند. ثبت سفارش برای این خودرو از هم‌اکنون آغاز شده و اولین نمونه‌های قابل تحویل از نوامبر سال جاری به دست مشتریان خواهد رسید.

تغییرات فنی بر روی نیسان GT-R مدل 2020 موجب شده تا عملکرد بهتری در سرعت‌های بالا ارائه دهد و بیش از پیش گوش به فرمان راننده باشد. در مدل جدید، نیسان پیشرانه 3.8 لیتری GT-R به قدرت 562 اسب‌بخار را به توربوشارژرهای جدید مجهز کرده که به همین دلیل، توان پاسخگویی این پیشرانه به درخواست راننده در دورهای پایین‌تر افزایش یافته است. غیر از این، مصرف سوخت خودرو نیز به میزان 5 درصد بهبود پیدا کرده است. جعبه‌دنده دوکلاچه نیسان GT-R نیز به‌روزرسانی شده تا قادر باشد در حالت R-Mode ، تا 0.15 ثانیه زمان کمتری برای تعویض دنده صرف نماید.

به‌روزرسانی‌های انجام شده شامل بوستر ترمزهای جدید، صدا خفه‌کن‌های تیتانیومی اگزوز و سیستم تعلیق بهسازی شده نیز می‌شود که برای سواری بهتر و پایداری بیشتر تغییر کرده است. منیوفولدهای سیستم اگزوز نیز به منظور سرویس‌دهی بهتر به‌روزرسانی شده است. نیسان همچنین اعلام کرده که سیستم فرمان GT-R را مورد بازبینی قرار داده تا مخصوصاً در سرعت‌های بالاترعملکرد بهتری ارائه داده و بیش از پیش گوش به فرمان راننده باشد.

نیسان GT-R مدل 2020

این برای اولین بار از زمان عرضه GT-R (R35) است که مشتریان امکان سفارش این مدل با رنگ آبی Bayside را پیدا کرده‌اند، رنگی که درکارخانه فرآیند خاصی را طی می‌کند تا روی بدنه خودرو قرار گیرد. غیر از این باید به رینگ‌های 20 اینچی با طراحی 20 پره و پوشش چرم خاکستری برای صندلی‌ها اشاره کرد که همگی برای نیسان GT-R مدل 2020 قابل سفارش خواهند بود.

قیمت پایه نیسان GT-R مدل 2020 در بریتانیا از 83,995 پوند برای تریم پایه آغاز می‌شود. قیمت پایه تعیین شده برای نسخه ترک ادیشن 99,995 پوند است که در صورت سفارش صندلی‌های فیبرکربن 6,750 پوند و ترمزهای سرامیک 7,500 پوند دیگر دریافت خواهد شد. بالاترین تریم این خودرو مدل نیسمو است که 592 اسب‌بخار قدرت و 174,995 پوند قیمت خواهد داشت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران