تیونینگ نسخه‌های SS و ZL1 در تیراژ محدود

شورولت کاماروهای قدرتمند برای اجاره

30 شهریور 1398 13:55

«هِرتز» (Hertz) یک شرکت آمریکایی است که در زمینه اجاره خودرو در کشورهای مختلف فعالیت می­‌کند. هرتز در اجاره خودروهایی با پرفورمنس بالا سابقه دارد و حال این شرکت با همکاری یک تیم آمریکایی، دو نسخه تیونینگ شده از شورولت کامارو را ارائه خواهد داد. «هِندریک موتور اِسپُرتس» (Hendrick Motorsports)، تیم مشهور آمریکایی که حدوداً 35 سال پیش تشکیل شده، این دو نسخه تیونینگ شده را در اختیار هرتز قرار خواهد داد تا افراد علاقه­‌مند امکان اجاره و تجربه رانندگی با آن­‌ها را داشته باشند.

این دو خودرو به سفارش هرتز برای اجاره به مشتریان تیونینگ شده‌اند. نرخ اجاره روزانه برای نسخه SS و ZL1 به ترتیب 99 و 299 دلار است.این دو خودروی تیونینگ شده بر پایه دو نسخه SS و ZL1 از شورولت کامارو ساخته شده‌اند. همان‌طور که در تصاویر مشاهده می­‌کنید، این دو کامارو از ترکیب دو رنگ مشکی و زرد بهره می­‌برند.

به لطف تغییرات اعمال شده در نسخه SS، حداکثر قدرت پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل این خودرو به رقم 480 اسب‌بخار رسیده است. به عبارت دیگر، این خودرو در مقایسه با نسخه استوک یعنی نسخه تیونینگ نشده از SS افزایش قدرتی 25 اسب‌بخاری داشته است.

اما اگر 480 اسب‌بخار برای شما کافی نیست و تمایل دارید خودرویی با پرفورمنس بالاتر را اجاره کنید، نسخه تیونینگ شده از ZL1 دقیقاً همان چیزی است که به دنبالش هستید. درست است که این دو شورولت کاماروی تیونینگ شده در ظاهر شبیه به هم هستند، اما در باطن تفاوت زیادی با هم دارند. زیر کاپوت نسخه قدرتمندتر، یک پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر V شکل قرار گرفته که به سوپرشارژری بزرگتر مجهز شده است. همین سوپرشارژر سبب شده حداکثر قدرت این خودرو به 750 اسب‌بخار افزایش پیدا کند که در مقایسه با نسخه استوک از ZL1، افزایش قدرتی 130 اسب‌بخاری را داشته است.

دویست نمونه از نسخه تیونینگ شده بر پایه کامارو SS ساخته خواهد شد که هرتز آن‌­ها را در پانزده شهر برای اجاره ارائه خواهد داد. اما فقط 24 نمونه از نسخه تیونینگ شده بر پایه کامارو ZL1 ساخته خواهد شد که همین موضوع سبب شده این نسخه در مناطق کمتری یعنی در پنج شهر برای اجاره موجود باشد. هرتز از ماه آینده این کاماروهای استثنایی را اجاره خواهد داد.

اما سوال اصلی این است که نرخ اجاره این خودروها چقدر خواهد بود؟ برای نسخه 480 اسب‌بخاری، نرخ اجاره برای هر روز 99 دلار اعلام شده، اما اگر نسخه 750 اسب‌بخاری نظر شما را جلب کرده، باید برای هر روز مبلغ 299 دلار را برای آن بپردازید.

دیدگاه کاربران