احتمال عرضه نسل بعدی به صورت برقی

اعتراف کیا به عدم موفقیت مدل استینگر

1 مهر 1398 14:15

کیا اعلام کرده که هنوز از عرضه جانشینی برای سدان اسپرت استینگر اطمینان ندارد زیرا این خودرو آن‌طور که انتظار می‌رفت، نتوانسته موفقیت چشمگیری به دست آورد.

تمام تصورات شرکت کیا از استقبال مشتریان آمریکایی از مدل استینگر غلط از آب درآمده است.آقای Gregory Guillaume مدیر استودیو طراحی کیا موتورز در آلمان در جریان نمایشگاه خودرو فرانکفورت و در طی مصاحبه‌ای که با Car Advice انجام داده، اذعان داشته که مدل استینگر موفق نشده آمار فروشی که مورد انتظار شرکت سازنده بوده است را برآورده سازد.

وی ضمن تاکید بر سخت بودن کار کیا برای شروع در چنین سگمنتی، در صحبت‌های خود به این نکته نیز اشاره کرده که شرکت کیا از همان ابتدا نیز متوجه بوده که رقم فروش خودرویی چون استینگر نمی‌تواند چشمگیر باشد اما انتظار داشته که حداقل در بازار آمریکا موفقیت بیشتری به دست آورد. به این ترتیب تمام تصورات شرکت کیا از استقبال مشتریان آمریکایی از مدل استینگر غلط از آب درآمده است.

مدیر استودیو طراحی کیا در ادامه از شروع کار خود در شرکت آئودی سخن گفته و این مسئله را یادآوری کرده که مدل A8 در طی سه نسل توانسته به نقطه‌ای برسد که برای مرسدس بنز S کلاس و ب ام و سری 7 به رقیبی جدی تبدیل شود بنابراین هر شرکتی در هنگام ورود به سگمنت جدید، باید برای یافتن جایگاه دلخواه خود مدتی صبر کند.

با این حال احتمالاً کیا استینگر به حضور خود در خط تولید ادامه خواهد داد اما با توجه به جلب نظر مشتریان به سوی خودروهای برقی، نسل بعدی این مدل نیز به احتمال فراوان برقی خواهد بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران