احیای لامبورگینی سوخته برای سما 2019

سوپراسپرت ایتالیایی با قلب آمریکایی

28 مهر 1398 14:13

مدت کوتاهی تا آغاز نمایشگاه سما 2019 باقی مانده و همیشه در این نمایشگاه، شاهد خودروها و پروژه‌­های جالب توجه و جذابی هستیم. امسال در این نمایشگاه، خودرویی رونمایی خواهد شد که قطعاً نظر بسیاری را به خود جلب خواهد کرد و حتی می­‌توان این پروژه را بلندپروازانه دانست. دلایل خاص بودن این خودرو را می‌­توان در چند مورد خلاصه کرد: یک سوپر اسپرت ایتالیایی که به یک پیشرانه هشت سیلندر V شکل آمریکایی مجهز شده و به لطف بهره‌­مندی از یک جعبه‌دنده دستی، نیروی پیشرانه آن به چرخ‌­های عقب انتقال داده می­‌شود. اما موضوع فقط به همین جا ختم نمی­‌شود، چرا که این خودرو در ابتدا یک لامبورگینی سوخته بوده است!

شاید از نظر شما این خودرو چندان هم خاص و جذاب نباشد. در این صورت، باید بدانید که این خودرو چهار ماه پیش در آتش سوخته و عملاً از بین رفته بود.اگر تمایل دارید پیش از شروع نمایشگاه سما 2019 ویدئوهای این خودرو را مشاهده کنید، می‌­توانید به کانالی در یوتیوب به نام B is for Build مراجعه کنید. در چند ماه اخیر، شاهد انتشار ویدئوهای متعددی در این کانال بوده‌ایم که همه آن­‌ها مربوط به یک لامبورگینی هوراکان LP 610-4 مدل 2015 هستند. در این ویدئوها، بدنه‌­ای نو بر روی هوراکان نصب شده و این سوپراسپرت ایتالیایی صاحب یک پیشرانه 7.0 لیتری هشت سیلندر V شکل مجهز به دو توربوشارژر می­‌شود که توانایی تولید 1,500 اسب‌بخار قدرت را دارد. بله، درست متوجه شده‌اید، پیشرانه ده سیلندر هوراکان جای خود را به یک پیشرانه هشت سیلندر آمریکایی داده است. به علاوه، این خودرو به یک جعبه‌دنده دستی متعلق به آئودی R8 هم مجهز شده است.

شاید از نظر شما این خودرو چندان هم خاص و جذاب نباشد. در این صورت، باید بدانید که این خودرو چهار ماه پیش در آتش سوخته و عملاً از بین رفته بود. میزان سوختگی این لامبورگینی تا حدی بود که حتی پیشرانه آن قابل تشخیص نبود. اما حال این خودروی سوخته احیا شده و همین موضوع آن را به یکی از پروژه‌­های خاص در نمایشگاه سما 2019 تبدیل کرده است.

آخرین ویدئویی که از این خودرو در این کانال منتشر شده، پیشرانه هشت سیلندر را در حین نصب شدن بر روی هوراکان نشان می‌­دهد. اما اگر تمایل دارید این لامبورگینی هوراکان منحصربه‌فرد را از نزدیک ببینید، باید بدانید که این خودرو 5 نوامبر یعنی چیزی در حدود دو هفته دیگر در نمایشگاه سما 2019 در شهر لا‌س‌وگاس به صورت رسمی رونمایی خواهد شد.

دیدگاه کاربران