اوایل آوریل 2022، هوراکان تکنیکا توسط لامبورگینی رونمایی شد. این خودرو در جایگاهی بین نسخههای Evo و STO از سوپراسپرت محبوب قرار دارد.
”نوویتک به سراغ هوراکان تکنیکا رفته تا آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهد. تغییرات عمدتا به بخش ظاهری مربوط است.“اکنون نوویتک به سراغ هوراکان تکنیکا رفته تا آن را مطابق با سلیقه خود تغییر دهد. نمای جلو تقریبا بدون تغییر باقیمانده است، درحالیکه طراحی هواکشهای سپر جلو مورد بازنگری قرار گرفته تا ضمن هدایت بهتر جریان هوا، پایداری هوراکان تکنیکا نیز افزایش یابد.
رکابهای جانبی جدید هم نه تنها فاصله هوراکان تکنیکا تا زمین را کمتر نشان میدهد، بلکه به نحوی طراحی شده که هدایت جریان هوا به طرف ترمزهای عقب را بهبود ببخشد. البته مشتریان میتوانند ست تعلیق اسپرت با کاهش 35 میلیمتری ارتفاع یا کمکفنرهای آلومینیومی KW با قابلیت تنظیم در 14 ارتفاع مختلف تا حداکثر 35 میلیمتر را سفارش دهند.
رینگهای 20 و 21 اینچی در محورهای جلو و عقب هوراکان تکنیکا از Vossen تامین شده و در 72 رنگ مختلف با روکش مات یا براق، قابل سفارش است. عرض تایرهای عقب هم افزایش یافته تا پایداری خود بیشتر شود.
نوویتک از اعمال تغییر بر پیشرانه لامبورگینی هوراکان تکنیکا خودداری نموده است، بنابراین پیشرانه 5.2 لیتری V10 تنفس طبیعی با 630 اسببخار قدرت و 565 نیوتنمتر گشتاور همچنان در بخش عقب خودرو حضور دارد و خروجی را از طریق گیربکس 7 سرعته دوکلاچه به محور عقب ارسال میکند.
به درخواست مشتریان، امکان نصب سیستم اگزوز اسپرت از جنس فولاد ضدزنگ یا اینکونل با روکش داخلی طلا فراهم شده است، که ظاهرا بر خروجی پیشرانه هم تاثیرگذار خواهد بود.
نوویتک به انتشار یک تصویر از فضای کابین لامبورگینی هوراکان تکنیکا بسنده کرده است، ولی میتوان اطمینان داشت که تیونر آلمانی برای پذیرش هرگونه سفارش مشتریان برای تزئین این بخش با چرم و آلکانترا آمادگی دارد.
جدیدترین اخبار خودرو را در باما بخوانید.
مترجم : عماد رحمتیراد
منبع : motor1.com