هیولای مرسدس آماده نبرد

مرسدس بنز G500 4×4² زرهی

6 آبان 1398 15:19

اگر جزء آن‌دسته از افراد هستید که فکر می‌کنید دیگر امکان ندارد چهره‌ای خشن‌تر از مرسدس‌بنز G500 4×4² را مشاهده کرد، باید بدانید که سخت در اشتباه هستید. به تازگی نسخه‌ای خاص از این خودروی جان‌سخت معرفی شده که گویا برای شرکت در یک نبرد نظامی آماده شده است.

شرکت آلمانی Gruma با ساخت این نسخه خاص از مرسدس‌بنز G500 4×4² نشان داد که می‌توان خودرویی ساخت که در عین راحتی و دارا بودن ویژگی‌های اشرافی، قابلیت حفاظت از جان سرنشینان را هم داشته باشد.یک شرکت آلمانی که Gruma نام دارد این نسخه ویژه از مرسدس‌بنز G500 4×4² را آماده کرده است. برای ساخت این خودرو از نمونه‌های مرسدس‌بنز G کلاس آماده شده برای خدمتگزاری به ارتش آلمان الهام گرفته شده است، خودروهایی که برای دفاع در مقابل انفجار ناشی از مین ضد تانک‌های نظامی و همچنین تفنگ‌های جنگی آماده شده و با درجه امنیتی Enok P1 شناخته می‌شوند.

پیشرانه خودرو تغییر خاصی نسبت به مدل‌های استاندارد نداشته و همان نمونه 4 لیتری هشت سیلندر توئین توربو است که 416 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. با توجه به این مسئله می‌توان دریافت که افزوده شدن قطعات حفاظتی روی این خودرو که به افزایش وزن منجر می‌شود، از قابلیت‌های فنی آن خواهد کاست. چرخ‌های زرهی و قطعات محافظ بدنه از مواردی هستند که باعث این افزایش وزن شده‌اند.

مرسدس بنز G500 4×4² زرهی

با وجود افزوده شدن قابلیت‌های زرهی، در فضای داخل این خودرو با سایر نمونه‌های لوکس G500 4×4² تفاوتی نداشته و همچنان شاهد نصب قطعاتی از جنس فیبرکربن و پوشش‌های چرم مشکی و آلکانترا هستیم تا مشخص شود که می‌توان خودرویی ساخت که در عین راحتی و دارا بودن ویژگی‌های اشرافی، قابلیت حفاظت از جان سرنشینان را هم داشته باشد.

هنوز رقم دقیقی به عنوان قیمت این نسخه خاص از مرسدس‌بنز G500 4×4² اعلام نشده اما می‌توان مطمئن بود که با خودرویی بسیار گرانقیمت روبه‌رو هستیم.

دیدگاه کاربران