قدرت بیشتر و تجهیزات مدرن برای G کلاس دیزلی

حمله برابوس به دنیای آفرودهای لوکس

16 آبان 1398 10:19

یکی دو ماه پیش برابوس خبر از عرضه زودهنگام پکیج جدید آفرود برای شاسی‌بلند G کلاس مرسدس‌بنز داده بود. حالا این محصول با انتشار مشخصات فنی جذابش رونمایی شد و موجی از هیجان را با خود همراه کرد.

تغییرات فنی باعث شده تا قدرت پیشرانه 43 اسب‌بخار نسبت به نسخه استاندارد افزایش پیدا کند.پکیج جدید Adventure (به معنی ماجراجو) نام دارد که حالا روی ویرایش دیزلی این خودرو یعنی G350d نیز اعمال شده است. برابوس با معرفی این خودرو درواقع ادای احترامی هم به مدل 800 Widestar داشته است. چراکه نمای جلویی آن شبیه ویرایش وایداستار شده است.

مانند تمام پروژه‌های برابوس، بادی‌کیت این G کلاس نیز بسیار انتزاعی و خارق‌العاده نشان می‌دهد. در نسخه جدید گلگیرها تا 10 سانتی‌متر عریض‌تر شده‌اند. البته امضای همیشگی برابوس یعنی رینگ‌های یک تکه 7 پره آلیاژی مشکی رنگ در این محصول نیز دیده می‌شود. استفاده محافظه‌کارانه از چراغ‌های مدرن LED این خودرو هم مدرن و هم باابهت نشان داده است.

مرسدس بنز g کلاس با تیونینگ برابوس

در ویرایش دیزلی، این خودرو شاهد استفاده از یک پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر خطی با اضافه شدن 43 اسب‌بخار قدرت و 60 نیوتن‌متر گشتاور بیشتر است. حالا خروجی نهایی به 326 اسب‌بخار رسیده است. شتاب صفر تا صد این G کلاس 7.2 ثانیه و سرعت نهایی‌اش 202 کیلومتر برساعت است.

دیدگاه کاربران