برای گرامیداشت رکورد Pikes Peak

معرفی نسخه‌ای ویژه از بنتلی کانتیننتال GT

14 آذر 1398 21:00

شرکت بنتلی نسخه‌ای ویژه از مدل کانتیننتال GT را به منظور گرامیداشت رکورد کسب شده توسط این شرکت در مسابقه Pikes Peak عرضه کرده، رکوردی که در ماه ژوئن سال جاری میلادی ثبت شد. این GT سفارشی با کیت فیبرکربن و نقوش خاص بدنه تزئین شده که البته این مورد دوم توسط Mulliner انجام شده و ظاهر خودرویی را به یاد می‌آورد که در مسابقه Pikes Peak شرکت داشت.

این نسخه ویژه از کانتیننتال GT نه تنها یادآور ثبت رکوردی مهم در مسابقات Pikes Peak بوده بلکه بازتابی از روح تلاشگر و قلب تپنده برند بنتلی را به معرض نمایش درمی‌آورد.در بخش‌هایی چون قسمت پایینی سپر جلو، پنل سقف، آینه‌های جانبی و نمای عقب نیز از پوشش مشکی براق استفاده شده است. کالیپر ترمزهای سبز و رینگ‌های 22 اینچی مشکی براق با تایرهای P Zero Colour Edition ساخت پیرلی را نیز می‌توان جزء سایر نقاط تمایز این خودرو دانست. امکان سفارش جلوپنجره‌ای منحصربه‌فرد نیز وجود دارد که روی آن عدد 100 حک شده که نمایانگر یک قرن فعالیت شرکت بنتلی خواهد بود.

در فضای داخلی این کانتیننتال GT سفارشی پوشش آلکانترا با دوخت به رنگ متضاد، سیستم صوتی B&O، نشان مسابقاتPikes Peak  روی پشت سری صندلی‌ها، تریم فیبرکربن روی داشبورد و نقش گرافیکی روی سمت سرنشین به چشم می‌خورد که بخشی از مسیر مسابقه Pikes Peak را به بیننده نشان می‌دهد.

نسخه‌ای ویژه از بنتلی کانتیننتال GT

آقای Chris Craft عضو هیات مدیره بخش فروش و بازاریابی شرکت بنتلی معتقد است که این نسخه ویژه از کانتیننتال GT نه تنها یادآور ثبت رکوردی مهم در مسابقات Pikes Peak بوده بلکه بازتابی از روح تلاشگر و قلب تپنده برند بنتلی را به معرض نمایش درمی‌آورد.

در سینه بنتلی کانتیننتال GT نسخه ویژه مسابقه Pikes Peak قلب قدرتمند 12 سیلندر توئین توربو 6 لیتری نصب شده که 626 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. دستیابی به سرعت 96 کیلومتر برساعت برای این خودرو تنها 3.6 ثانیه طول کشیده و حداکثر سرعت آن نیز 333 کیلومتر برساعت خواهد بود.

بنتلی از هم اکنون برای دریافت سفارش ساخت این مدل ویژه آمادگی دارد، خودرویی که تنها 15 نمونه از آن تولید خواهد شد.

دیدگاه کاربران