• نسخه‌اي خاص از بنتلي کانتيننتال GT Speed براي مبارزه با سرطان

به یاد گزارشگر معروف و برای مبارزه با سرطان

معرفی نسخه‌ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT Speed

13 مرداد 1401 14:25

نسخه ویژه‌ای از بنتلی کانتیننتال GT Speed کانورتیبل معرفی شده که به نفع امور خیریه در سال 2023 فروخته خواهد شد. ظاهر این خودرو در واقع ادای احترامی به Craig Sager، خبرنگار ورزشی آمریکایی، است که به پوشیدن کت‌و‌شلوارهای رنگی و طرح‌دار معروف است. درآمد حاصل از این خودرو، به بنیاد SagerStrong برای کمک به تحقیقات مربوط به سرطان خون، تعلق می‌گیرد.

درآمد حاصل از فروش این خودرو، به بنیاد SagerStrong برای کمک به تحقیقات مربوط به سرطان خون، تعلق می‌گیرد.ظاهر منحصربه‌فرد این خودرو، در بخش سفارشی‌سازی مولینر (Mulliner) بنتلی طراحی شده است. رنگ اصلی بدنه در قسمت جلویی مشکی است و به مرور در قسمت انتهایی سفید می‌شود. در بخش جانبی خودرو، ردیف‌هایی از گل‌های رنگارنگ روی درها و گلگیرها به چشم می‌خورد.

داخل خودرو، با روکش‌های مشکی و دوخت‌های قرمز رنگ پوشیده شده است. روی پشت‌سری صندلی‌ها، امضای Craig Sager با رنگ سفید دوخته شده است.

نسخه‌ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT Speed برای مبارزه با سرطان

بنتلی کانتیننتال GT Speed کانورتیبل از یک پیشرانه W12 توئین‌توربو با حجم 6 لیتر نیرو می‌گیرد. این پیشرانه قادر است تا 650 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. نیروی تولید شده از طریق یک گیربکس هشت سرعته دو کلاچه به سیستم تمام چرخ محرک با دیفرانسیل عقب الکترونیکی منتقل می‌‌شود.

این خودرو در مدت زمان 3.6 ثانیه از سکون به سرعت صد کیلومتر برساعت می‌رسد. حداکثر سرعت آن نیز برابر با 335 کیلومتر برساعت است. Stacy Sager گفت که Craig ذوق و اشتیاق فراوانی برای کارهای هنری و دستی داشت و این موضوع در لباس‌ها و ماشین‌های او قابل مشاهده بود.

نسخه‌ای خاص از بنتلی کانتیننتال GT Speed برای مبارزه با سرطان

بخش مولینر بنتلی معمولا نسخه‌های ویژه‌ای را برای جشن گرفتن رویدادها و مناسبت‌های مختلف تولید می‌کند. برای مثال اخیرا بنتایگا Equestrian Collection را با گلدوزی سر اسب روی صندلی‌ها معرفی کرده است. همچنین بنتایگا Speed Space Edition را با الهام از ماه برای یک نمایندگی در Orlando فلوریدا ساخته است.

دیدگاه کاربران