عرضه در 2 نسخه بنزینی و هیبریدی

معرفی تویوتا هایلندر مدل 2020

24 آذر 1398 11:16

پس از سال‌ها حضور در بازار، بالاخره مدل 2020 تویوتا هایلندر در قالبی کاملاً جدید معرفی شده است. علاوه‌بر بهسازی ظاهر و پلتفرم این خودرو برای سال جدید، طراحی فضای داخلی و قیمت‌گذاری آن نیز متحول شده است.

فروش تویوتا هایلندر مدل 2020 پیش از پایان سال جاری میلادی در دو نسخه بنزینی و هیبریدی آغاز خواهد شد.در حقیقت قیمت پایه این شاسی‌بلند هفت نفره نسبت به قبل 2,770 دلار بیشتر شده و به 34,600 دلار در تریم L رسیده است. البته نباید فراموش کرد که همین تریم نیز به امکاناتی چون سیستم تهویه سه منطقه‌ای، صفحه نمایش لمسی 8 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی با قابلیت پشتیبانی از اپل کارپلی و اندروید اتو، چراغ‌های LED جلو و سیستم ایمنی انحصاری تویوتا یعنی Toyota Safety Sense 2.0 مجهز شده که این مورد آخر شامل مواردی چون ترمز اضطراری خودکار با قابلیت شناسایی عابرپیاده، کروزکنترل تطبیق‌پذیر با قابلیت توقف و حرکت، هشدار خروج از خط، دستیار حفظ حرکت بین خطوط، قابلیت خواندن تابلوهای راهنمایی و نوربالای خودکار چراغ‌های جلو خواهد بود.

در تریم LE مواردی چون پایش نقاط کور، چراغ‌های مه‌شکن، صندوق عقب برقی، روکش چرم فرمان و دسته دنده نیز به امکانات تویوتا هایلندر اضافه شده و البته قیمت آن نیز به 36,800 دلار می‌رسد. در تریم XLE با قیمت 39,600 دلار می‌توان امکانات دیگری شامل صندلی‌های برقی جلو مجهز به گرمکن، روکش چرم صندلی‌ها، صفحه پشت آمپر هفت اینچی و سانروف را دریافت کرد.

کابین تویوتا هایلندر مدل 2020

در تریم Limited رینگ‌های 18 اینچی استاندارد تویوتا هایلندر با نمونه‌های 20 اینچی تعویض شده و پوشش محفظه بار، حافظه صندلی راننده، تهویه صندلی‌های جلو، سیستم مسیریاب و سیستم صوتی حرفه‌ای به امکانات خودرو افزوده می‌شود درحالی‌که قیمت پایه این تریم 43,650 دلار خواهد بود.

نسخه Platinum به عنوان کامل‌ترین مدل از نظر تجهزات رفاهی مواردی شامل صفحه نمایش 12.3 اینچی لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی، چراغ‌های جلو تطبیق‌پذیر، هداپ دیسپلی، گرم‌کن صندلی‌های ردیف عقب، سانروف پانورامیک، برف پاک‌کن‌های حساس به باران و دوربین نمایش اطراف خودرو خواهد بود که البته قیمت پایه این مدل 46,850 دلار است.

تمام نسخه‌های تویوتا هایلندر به صورت استاندارد به پیشرانه 3.5 لیتری شش سیلندر با قدرت 295 اسب‌بخار و جعبه‌دنده هشت سرعته اتوماتیک مجهز است و نیروی پیشرانه به چرخ‌های جلوی آن‌ها ارسال می‌شود. البته با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان سیتم چهارچرخ محرک را نیز در تریم‌های مختلف این خودرو سفارش داد.

تویوتا هایلندر مدل 2020

نسخه هیبرید از تویوتا هایلندر نیز نیروی موردنیاز برای حرکت را از پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر به همراه موتورهای برقی تامین می‌کند که مجموعاً قدرتی برابر با 243 اسب‌بخار را تولید می‌کنند. در تویوتا هایلندر هیبرید تریم L قابل عرضه نیست و قیمت پایه این خودرو نیز برابر با 38,200 دلار خواهد بود.

فروش تویوتا هایلندر 2020 پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد درحالی‌که نسخه هیبرید در زمانی دیرتر و در ماه فوریه به معرض فروش گذاشته خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران