با فناوری‌ها و رنگ‌های جدید

معرفی نیسان لیف مدل 2020

26 آذر 1398 11:20

به مناسبت گذشت 10 سال از معرفی مدل لیف، نیسان تصمیم به به‌روزرسانی این خودروی برقی گرفته است. این به‌روزرسانی شامل اضافه شدن فناوری‌های جدید دستیار راننده و همچنین پیشنهاد رنگ‌های جدید برای بدنه لیف خواهد بود.

یک سامانه رهیاب جدید، دستیار صوتی اختصاصی نیسان و ابزار جستجو در Google از جمله فناوری‌های جدیدی است که به نیسان لیف مدل 2020 اضافه شده.نیسان لیف مدل 2020 که قرار است ماه فوریه در ژاپن معرفی شود، به نسخه جدیدی از ProPilot مجهز شده که شامل نسخه به‌روزشده از کنترل سرعت و سیستم پارک خواهد بود. پایش هوشمند نقاط کور نیز برای اولین بار در این خودرو نصب شده است. غیر از این، هاچ‌بک برقی مورد بحث به Canto نیز مجهز شده که دستیار صوتی اختصاصی نیسان بوده و در ترافیک به راننده برای پیشگیری از برخورد با عابران و سایر وسایل نقلیه هشدار می‌دهد.

یک سامانه رهیاب جدید نیز برای نصب در این خودروی برقی درنظر گرفته شده که به‌روزرسانی‌های بعدی نیز برای آن عرضه خواهد شد. سامانه Docomo نیز اقدام به پخش امواج اینترنت بی‌سیم (Wi-Fi) در فضای داخلی نیسان لیف خواهد کرد.

برای اولین بار در محصولی از نیسان، ابزار جستجو در Google در لیف نصب شده و کاربران می‌توانند از طریق نرم‌افزار نصب شده روی تلفن همراه، باز و بسته بودن قفل درها را چک کرده و در صورت نیاز این کار را انجام دهند. وضعیت کلی خودرو نیز از طریق یک نرم‌افزار اختصاصی قابل کنترل خواهد بود.

سایر تغییرات نیسان لیف برای سال 2020 شامل نصب آنتن کوسه‌ای روی سقف تمام نسخه‌ها و صفحه نمایش 9 اینچی سیستم اطلاعات سرگرمی نیز خواهد بود که با اینترفیس جدید و آسان‌تری عرضه می‌شود. همانطور که قبلاً اشاره شد، دو رنگ جدید آبی Vivid و خاکستری Stealth نیز برای بدنه این خودرو پیشنهاد شده است.

نیسان لیف مدل 2020

نسخه Autech از نیسان لیف نیز مورد به‌روزرسانی قرار گرفته و در همان ماه فوریه در نمایندگی‌های نیسان در ژاپن عرضه خواهد شد. مشابه مدل معمولی لیف، سامانه‌های کمکی راننده جدید در این نسخه نیز عرضه خواهد شد علاوه‌براین که یک ترکیب رنگی خاص شامل سقف مشکی و بدنه آبی تیره مرواریدی نیز برای این مدل درنظر گرفته شده است.

قیمت پایه نیسان لیف مدل 2020 در ژاپن از 30,409 دلار آغاز شده اما این رقم برای نسخه Autech از 37,428 دلار شروع می‌شود.

دیدگاه کاربران