کراس‌اور برقی تنها انتخاب یک بازیکن

هدیه آئودی به بازیکنان رئال مادرید

30 آذر 1398 15:56

همان‌طور که می­‌دانید، آئودی از سال 2003 تا به امروز اسپانسر رئال مادرید بوده است. حال این خودروساز آلمانی برای فصل 2019/2020 خودروهایی را در به صورت رایگان در اختیار بازیکنان رئال مادرید و مربی آن‌­ها، زین‌الدین زیدان، قرار خواهد داد.

تنها بازیکنی که شاسی‌بلند برقی این خودروساز آلمانی یعنی مدل E-Tron را انتخاب کرده، رافائل واران بوده است.زین‌الدین زیدان که اکنون 47 سال سن دارد و اهل فرانسه است، در بین سال‌های 2001 تا 2006 برای رئال مادرید بازی کرده و موفق شده در مجموع 37 گل به ثبت برساند. از میان مدل­‌های مختلف آئودی، این اسطوره فوتبال مدل RS3 Sportback با رنگ مشکی را انتخاب کرده است. البته این مدل هاچ‌بک فقط مورد پسند زین‌الدین زیدان واقع نشده، بلکه کریم بنزما یک نمونه سفید رنگ و تیبو کورتوا هم یک نمونه خاکستری رنگ از آن را انتخاب کرده‌­اند.

سرخیو راموس مدل A8 را انتخاب کرده، اما وینیسیوس جونیور، آلوارو اودریزولا، مارکو آسنسیو و مارسلو همه مدل A7 Sportback را انتخاب کرده­‌اند. تنها بازیکنی که کراس‌اور برقی این خودروساز آلمانی یعنی مدل E-Tron را انتخاب کرده، رافائل واران بوده است. نکته جالب این است که شاسی‌بلند لوکسِ آئودی یعنی مدل Q8 مورد پسند هفت بازیکن رئال مادرید قرار گرفته است. این هفت بازیکن عبارتند از دنی کارواخال، لوکاس وازکز، تونی کروس، خامس رودریگز، ادن آزار، فدریکو والورده و ناچو فرناندز.

زین الدین زیدان و آئودی RS3

اما از میان همه مدل­‌ها، نسل جدید آئودی Q7 بیشترین محبوبیت را در میان بازیکنان داشته و یازده بازیکن رئال مادرید در این فصل با آن رانندگی می­‌کنند. براهیم دیاز، لوکا یوویچ، آلفونس آرئولا، مارییانو دیاز، لوکا مودریچ، ادر میلیتائو، رودریگو گوئس، کارلوس کازمیرو، فرلان مندی، گرت بیل و ایسکو بازیکنانی هستند که این شاسی‌بلند را انتخاب کرده‌­اند.

آئودی در خصوص انتخاب این خودروهای جدید توسط بازیکنان رئال مادرید می‌گوید: «از همان ابتدا که آئودی اسپانسر رئال مادرید شد، هر فصل بازیکنان از خودروهای این برند آلمانی استفاده کرده‍­اند و حال این بازیکنان صاحب مدل‌های جدید آئودی شده‌­اند.»

دیدگاه کاربران