دمیدن روح اسپرت به هاچ‌بک کوچک

تویوتا یاریس 2020 با کیت بدنه TRD

11 دی 1398 13:06

علاقمندان برای دیدار با نسل جدید تویوتا یاریس GR که قرار است در نمایشگاه خودرو توکیو رونمایی شود، لحظه‌شماری می‌کنند. اما تویوتا بی‌کار نمانده و تصمیم گرفته نسخه معمولی این خودروی کوچک را نیز با ظاهری جالب و هیجان‌انگیز به این نمایشگاه روانه کند.

هدف از عرضه این دو نسخه دمیدن روح اسپرت به ظاهر تویوتا یاریس 2020 است.موضوع صحبت ما کیت بدنه‌ای است که برای نسخه‌های TRD و Modellista از یاریس مهیا شده و قرار است در نمایشگاهی که در پایتخت ژاپن برگزار خواهد شد، به نمایش درآید. این دو نسخه با هدف دمیدن روح اسپرت به ظاهر تویوتا یاریس 2020 طراحی و ساخته شده‌اند.

از میان دو کیت بدنه، نسخه TRD را می‌توان هیجان‌انگیزتر توصیف کرد چراکه از قطعات آیرودینامیکی برند GR شامل اسپویلر جلو، رکاب‌های جانبی و اسپویلر عقب تشکیل شده که همگی با قطعات قرمز تزئین شده‌اند.

طراحی جدید سپر جلو، نقش شطرنجی روی بخش جانبی، رینگ‌های 16 اینچی و شیشه‌های دودی به همراه محافظ دستگیره در و صفحه فلزی نشان‌دهنده شماره تولید خودرو را می‌توان جزء سایر موارد کیت بدنه TRD دانست.

تویوتا یاریس مدلیستا

اما طراحی کیت بدنه Modellista که برای یاریس جدید ارائه شده کمی ملایم‌تر بوده هرچند که واجد ویژگی‌های اسپرت است. سپرهای جلو و عقب، رکاب‌های جانبی، رینگ‌های 14 یا 15 اینچی SpinAir مشکی با جزئیات آلومینیومی و قطعات کرومی روی چراغ‌های جلو، آینه‌های جانبی و دستگیره درها را می‌توان جزء مهمترین موارد نصب شده در این نسخه خاص دانست.

کابین تویوتا یاریس 2020 نسخه مدلیستا

برخلاف نسخه TRD، در نسخه Modellista بیشتر از ظاهر به فضای داخلی تویوتا یاریس اهمیت داده شده بدین معنی که با پوشش شتری رنگ صندلی‌ها، داشبورد و پوشش داخلی درها حس لوکس بودن فضای کابین به بیننده القا می‌شود. نورپردازی LED کابین و فضای بار نیز نکته دیگری است که باید به آن اشاره کرد.

بد نیست بدانید لوازم جانبی کیت‌های TRD و Modellista در نمایندگی‌های تویوتا در سراسر ژاپن قابل تهیه است.

دیدگاه کاربران