تریمی خاص با طراحی جذاب

معرفی نسخه Sidewalk از مینی کانورتیبل 2020

19 دی 1398 10:49

در سال 2007 نسخه Sidewalk از مینی روباز معرفی شد که شکل ظاهری بسیار دوست داشتنی داشت. اکنون همین نسخه ویژه از نسل جدید مینی با مدل 2020 معرفی شده تا نظر دوستداران خودروهای روباز را به سوی خود جلب نماید.

شرکت مینی امکان انتخاب تریم Sidewalk را برای مدل‌های One، کوپر و کوپر S فراهم کرده است. پوشش بدنه با رنگ آبی Deep Laguna را تنها می‌توانید در نسخه Sidewalk از مینی مشاهده کنید. همچنین نوارهای روی کاپوت با رنگ متضاد در لبه‌ها، نشان Sidewalk روی گلگیرها و رینگ‌های 17 اینچی دورنگ مخصوص این نسخه نیز جزء سایر موارد سفارشی و انحصاری عرضه شده در این نسخه از مینی هستند.

اما یکی از زیباترین بخش‌های این خودرو را باید نقوش نقره‌ای روی پوشش سقف تاشوی پارچه‌ای دانست که آن را از سقف پارچه‌ای اکثر خودروهای روباز بسیار متمایز می‌سازد.

این تمایز با ورود به فضای کابین و مشاهده پوشش مشکی صندلی‌ها با نوارهای آبی و زرد بیشتر هم می‌شود. در پوشش داخلی درها صفحات آلومینیومی با نشان Sidewalk نصب شده و یک لوگو با همین نشان هم در پایین فرمان به چشم می‌خورد.

نسخه Sidewalk از مینی کانورتیبل 2020

چراغ‌های LED جلو، مه‌شکن‌های جلو، پکیج نورپردازی داخلی، تهویه مطبوع خودکار و امکان تنظیم حالت رانندگی جزء سایر امکانات مینی Sidewalk محسوب می‌شوند.

شرکت مینی امکان انتخاب تریم Sidewalk را برای مدل‌های One، کوپر و کوپر S فراهم کرده است. قدرت پیشرانه در نسخه S برابر با 192 اسب‌بخار بوده که از طریق جعبه‌دنده هفت سرعته استپ‌ترونیک یا شش سرعته دستی به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

هنوز درباره قیمت این نسخه ویژه از مینی سخنی به میان نیامده اما مسئولان مینی اعلام کرده‌اند که از مارس 2020 نسخه Sidewalk در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران