• ميني SE کانورتيبل برقي
  • ميني SE کانورتيبل برقي
  • ميني SE کانورتيبل برقي
  • ميني SE کانورتيبل برقي
  • ميني SE کانورتيبل برقي

خودرویی برقی با قابلیت پیمایش 230 کیلومتر

معرفی مینی SE کانورتیبل

28 تیر 1401 11:14

آینده شرکت خودروسازی مینی به سمت الکتریکی شدن است و مدل جدید کوپر SE کانورتیبل (کروک) نشان می‌دهد که این شرکت در حال اجرایی کردن نقشه‌هایش است.

به کمک موتور الکتریکی، خروجی مینی SE کانورتیبل به 181 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد.این خودرو تنها در قالب یک نسخه تولید شده است. همانطور که از نامش پیداست (SE Convertible One-Off)، این خودرو ترکیبی از پیشرانه الکتریکی و سقف متحرک فلزی است.

به کمک موتور الکتریکی، خروجی مینی SE کانورتیبل به 181 اسب‌بخار قدرت و 270 نیوتن‌متر گشتاور می‌رسد. این نیرو کمک می‌کند تا خودرو در مدت زمان 7.7 ثانیه، در حالت سقف باز، به سرعت صد کیلومتر برساعت برسد. اما این مدت زمان با سقف بسته به 7.3 ثانیه می‌رسد.

مینی این محصول را با برد 230 کیلومتری (بر اساس WLTP) عرضه کرده است. مدل سقف فلزی مینی کوپر SE که در آمریکا موجود است، بر اساس EPA حدود 183.5 کیلومتر برد دارد. این تفاوت به دلیل نحوه ارزیابی استانداردهای مختلف است.

مینی SE کانورتیبل برقی

ابعاد مینی کوپر SE کانورتیبل با کوپر S کانورتیبل یکسان است و هر دو 160 لیتر فضا برای بار دارند. 18 ثانیه طول می‌کشد تا سقف باز یا بسته شود و در سرعت حداکثری 30 کیلومتر برساعت این کار را می‌تواند انجام دهد. راننده می‌تواند سه حالت باز، بسته و یا سانروف را انتخاب کند.

اولین رونمایی عمومی کوپر SE کانورتیبل در رویداد Mini Takes the States در آمریکا خواهد بود.

مینی SE کانورتیبل برقی

کمپانی مینی اکنون در حال آماده‌سازی نسل جدید کوپر الکتریکی است. به نظر می‌رسد که مدل جدید هیچ شباهتی به نسخه احتراقی ندارد. طبق گزارش‌ها، طول کلی آن کوتاه‌تر اما فاصله محوری بلندتر است. خروجی احتمالی آن نیز به 200 اسب‌بخار می‌رسد.

دیدگاه کاربران