مجهز به فناوری هوشمند پیشرفته رانندگی نیسان

عرضه نسخه N-Tec از سه محصول نیسان

19 دی 1398 18:37

محصولات استراتژیک نیسان در بازار اروپا یعنی سه مدل میکرا، قشقایی و ایکستریل برای سال 2020 با نسخه‌ای جدید به نام N-Tec عرضه می‌شوند تا نظر طیف بیشتری از خریداران را به سوی خود جلب نمایند. این مدل‌ها که در تیراژ محدودی در اوایل ماه جاری عرضه خواهند شد، با ظاهری تیره رنگ و البته فناوری هوشمند پیشرفته رانندگی نیسان همراه شده‌اند.

این مدل‌ها که در تیراژ محدودی در اوایل ماه جاری عرضه خواهند شد، با ظاهری تیره رنگ و البته فناوری هوشمند پیشرفته رانندگی نیسان همراه شده‌اند.قشقایی N-Tec به رینگ‌های 19 اینچی مشکی رنگ با چراغ‌های جلو با زمینه تیره، پوشش آلکانترا مشکی در کابین، سیستم اطلاعات سرگرمی با پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی، دستیار هوشمند پارک و سیستم نیمه خودران ProPilot مجهز شده است.

اما مدل ایکس‌تریل که می‌توان آن را به صورت 5 یا 7 نفره و در دو مدل تک یا دو دیفرانسیل سفارش داد، در نسخه N-Tec به جلوپنجره کروم تیره، پوشش آینه‌ها و ریل‌های سقفی مشکی براق و رینگ‌های 18 اینچی مشکی مجهز شده است. دستگیره درها علاوه بر محافظ رنگ به نشان N-Tec نیز مجهز شده است.

اما هاچ‌بک میکرا N-Tec نیز به جزئیات مشکی براق روی بدنه، رینگ‌های 17 اینچی، مه‌شکن‌های جلو و سیستم اطلاعات سرگرمی Nissan Connect مجهز شده که از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می‌کند. در این خودرو ترمزهای اضطراری هوشمند به همراه سنسورهای عقب راننده را در مواقع ضروری یاری خواهند کرد.

قیمت این نسخه از محصولات نیسان به منطقه عرضه آن‌ها بستگی دارد.

دیدگاه کاربران