تغییر سدان پرچمدار بنتلی

نسخه 6.75 Edition پایانی بر داستان بنتلی مولسان

25 دی 1398 13:19

بنتلی مولسان پس از سال‌ها تولید مستمر اکنون به پایان عمر خود نزدیک می‌شود اما سازنده بریتانیایی این خودرو تصمیم گرفته با ساخت نسخه تولید محدود 6.75 Edition، با این سدان لوکس وداعی شیرین داشته باشد. نام این مدل یادآور پیشرانه هشت سیلندر 6.75 لیتری خواهد بود. پس از تولید 30 دستگاه از این مدل سفارشی، تولید مولسان خاتمه یافته و فلایینگ‌اسپور نقش سدان پرچمدار این برند را برعهده خواهد گرفت.

پس از تولید 30 دستگاه از این مدل سفارشی، تولید مولسان خاتمه یافته و فلایینگ‌اسپور نقش سدان پرچمدار این برند را برعهده خواهد گرفت.بنتلی نمونه‌های 6.75 Edition را براساس مولسان Speed خواهد ساخت. 30 خودروی سفارشی در ظاهر خود به مواردی چون چراغ‌های جلو و عقب با نوارهای کرومی، پوشش تیره نشان Flying B روی کاپوت، جلوپنجره و خروجی‌های اگزوز، رینگ‌های 21 اینچی پنج پره با پره‌های مشکی براق و همچنین روکش سیاه پیشرانه (به جای نقره‌ای در مدل استاندارد) تزئین شده است.

پس از باز کردن درهای خودرو، نشان6.75 Edition  روی زمین تابیده می‌شود. در فضای کابین، نشان 6.75 Edition روی صندلی‌ها حک و از دکمه‌های کنترل‌کننده متفاوت با نمونه‌های نصب شده در مدل استاندارد استفاده شده است.

 بنتلی مولسان 6.75 Edition

بنتلی اعلام کرده که فلایینگ اسپور از سال 2023 به پیشرانه هیبرید مجهز خواهد شد. هنوز مشخصات این مدل اعلام نشده اما براساس گمانه‌زنی‌ها، پیشرانه شش سیلندر 3 لیتری توربوشارژر که با همکاری موتور برقی 443 اسب‌بخار قدرت و 700 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند، روی مدل مذکور نصب خواهد شد. پیش از این شاهد بکارگیری این پیشرانه در مدل بنتایگا بوده‌ایم.

بد نیست بدانید که بنتلی از سال 1980 تا 1992 به تولید مولسان مشغول بود، خودرویی که نسخه تغییر نام یافته از رولزرویس سیلور اسپریت به حساب می‌آمد. اما در سال 2010 نسل کاملاً جدید مولسان معرفی شد که تولید آن تا زمان حال ادامه داشت.

دیدگاه کاربران