یادآور میراث خودروهای اسپرت بریتانیایی

معرفی نسخه خاص از یانارلی Design-1

1 بهمن 1398 11:40

نسخه UK Edition از خودروی اسپرت Design-1 که توسط شرکت یانارلی (Jannarelly) ساخته می‌شود نیز برای عرضه به علاقمندان این برند در کشور بریتانیا آماده شده است.

این خودرو یادآور میراث خودروهای اسپرت بریتانیایی است که تجربه یک خودروی اسپرت کلاسیک را به همراه طراحی و مهندسی خودروهای قرن بیست و یکمی به صورت همزمان به خریدار ارائه می‌کند.محصولات این شرکت که توسط طراح خودروهای اسپرت آقای Anthony Jannarelly و Frederic Juillot سازنده قایق‌های سفارشی بنیان گذاشته شده و در امارات متحده واقع شده، به منظور جلب نظر آن‌دسته از مشتریانی است که به ساخته‌های خودروسازانی همچون کاترهام و دانکروورت علاقه داشته ولی در عین حال خواهان چیزی متفاوت هستند.

قیمت نسخه UK Edition برابر با 115,549 پوند (150,247 دلار) بوده که 34,642 پوند (38,422 دلار) بیشتر از نسخه استاندارد Design-1 است. این نسخه مخصوص بازار بریتانیا را می‌توان در رنگ‌های سفید، آبی، قرمز، سبز و خاکستری سفارش داد که با نوار سفید دور جلوپنجره، پوشش فیبرکربن پیشرانه و البته پلاک مخصوص UK Edition تزئین شده است.

آقای Anthony Jannarelly که سابقه طراحی خودروهایی چون Lykan HyperSport  و Fenyr SuperSport را در کارنامه کاری خود دارد، نسخه UK Edition از این خودرو را یادآور میراث خودروهای اسپرت بریتانیایی دانسته که تجربه یک خودروی اسپرت کلاسیک را به همراه طراحی و مهندسی خودروهای قرن بیست و یکمی به صورت همزمان به خریدار ارائه می‌کند. وی از ارائه این مدل ویژه به خریداران بریتانیایی اظهار خرسندی کرده است.

Design-1 UK Edition بر روی شاسی با سازه فضایی از اتصال لوله‌ها شکل گرفته و پیشرانه شش سیلندر 3.5 لیتری تنفس طبیعی در سینه دارد که 325 اسب‌بخار قدرت و 371 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار راننده قرار خواهد داد.

نیروی پیشرانه از طریق جعبه‌دنده شش سرعته دستی به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود و این خودروی 810 کیلوگرمی را قادر می‌سازد ظرف کمتر از 4 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت دست یابد و تا رسیدن به سرعت 217 کیلومتر برساعت به حرکت خود ادامه دهد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران