از سه‌چرخ تا رودستر

رونمایی از مدل‌های ویژه 110 سالگی مورگان

18 مهر 1397 15:03

شرکت خودروسازی مورگان سال آینده 110 ساله می‌شود و برای جشن گرفتن این رویداد بزرگ، آن‌ها از نسخه‌هایی ویژه از سه مدل 3Wheeler، پلاس 4 و رودستر رونمایی کرده‌اند.

مورگان این مدل‌های ویژه را با تجهیزات اضافی و نشان‌های ویژه روی بدنه و کابین با لوگوی 110 Anniversary روانه بازار کرده است.این نسخه‌ها که 110Anniversary نام دارند به نشان‌هایی ویژه، رنگ بدنه استاندارد جدید و برخی تغییرات طراحی مجهز شده‌اند.

به خانواده رنگ‌های اسپرت مورگان، با رونمایی این نسخه‌ها، رنگ‌های کلاسیک و متالیک هم اضافه شده‌اند. این رنگ‌های بدنه جدید در طول تاریخ مورگان همواره جزء محبوب‌ترین‌ها بوده‌اند و برخی نیز موردعلاقه تیم طراحی مورگان هستند.

از دیگر موارد قابل‌توجه در طراحی ظاهری این خودروها می‌توان به بند چرمی روی کاپوت و سیستم اگزوز اسپرت اشاره کرد. داخل کابین این مدل‌ها هم شاهد تغییرات جالب‌توجهی هستیم. از آن جمله می‌توان به مواردی مانند فرمان چرمی یا چوبی، روکش چرم Yarwood صندلی‌ها و صندلی‌های پرفورمنس در دو خودروی رودستر و پلاس 4 اشاره کرد.

یک مورد دیگر که داخل کابین بسیار به چشم می‌زند گلدوزی نشان 110 Anniversary روی پشت‌سری‌های خودورهاست. روکش صندلی‌ها را می‌توان با دوخت هم‌رنگ یا متضاد سفارش داد و مانند همه تجهیزاتی که تاکنون اشاره کرده‌ایم، هزینه‌ای اضافی برای خریدار ندارد.

مورگان 3 چرخ علاوه بر تمامی رنگ‌های بدنه فوق به طراحی مشکی ویژه روی کاپوت، عایق دمایی مشکی اگزوز، روکش چرمی با دوخت ویژه، کاور اتاق و چند مورد دیگر مجهز شده است.

برای خرید مورگان 3 چرخ نسخه ویژه 110 سالگی در بریتانیا باید حداقل 39 هزار و 486 پوند بپردازید. مدل‌های نسخه ویژه پلاس 4 و رودستر به ترتیب قیمت پایه‌ای برابر با 44 هزار و 106 پوند و 55 هزار و 74 پوند دارند.

دیدگاه کاربران