به افتخار حضور در بازار کانادا

نسخه‌ای خاص از مک‌لارن 570S

16 مرداد 1397 11:00

مکلارن تصمیم گرفته نمونه‌ای سفارشی از مدل 570S اسپایدر را به منظور گرامیداشت سال‌های فعالیت خود در کانادا عرضه نماید. طراحی این خودرو در بخش خودروهای سفارشی مک‌لارن یعنی (MSO) انجام و تعدادی تجهیزات سفارشی روی آن نصب شده است.

مک‌لارن قصد دارد تنها 5 دستگاه از این 570S سفارشی را در کانادا عرضه کند.مهمترین تغییری که این خودرو را از نمونه‌های استاندارد متمایز ساخته و باعث جلب توجه می‌شود، رنگ‌آمیزی بدنه آن است که به واسطه استفاده از رنگ سفید در بیشتر بخش‌های بدنه و فیبرکربن قرمز در بخش‌هایی از تجهیزات داخلی و خارجی، رنگ‌های سفید و قرمز پرچم کانادا را برای بیننده تداعی می‌کند.

تغییرات ویژه در بدنه خودرو به اینجا ختم نمی‌شوند چراکه MSO برای چرخ‌های خودرو از رینگ‌های 10پره ساخته شده از آلیاژ سبک با روکش تیره استفاده کرده تا تضاد زیبایی بین رنگ سفید بدنه و چرخ‌های خودرو ایجاد شود. در مک‌لارن 570S ویژه کانادا از قطعات فیبرکربن به وفور استفاده شده که بنا به سفارش مشتری امکان استفاده بیشتر از این ماده نیز وجود دارد.

در فضای داخلی نیز از تضاد رنگ‌های مشکی و قرمز به نحو جالبی استفاده شده بدین صورت که پوشش داخلی ستون‌ها، سقف و فرمان خودرو از جنس آلکانترا و به رنگ قرمز بوده درحالی‌که سایر بخش‌های کابین به صورت یکدست مشکی رنگ هستند. در کابین همچنین پلاکی نصب شده که نشانگر شماره تولید خودرو است.

دربخش فنی این خودرو تغییری اتفاق نیفتاده و 570S ویژه کانادا از همان پیشرانه هشت سیلندر تویین توربو 3.8 لیتری استفاده می‌کند که در نمونه‌های استاندارد نیز وجود دارد. مک‌لارن 570S به لطف 562 اسب‌بخار و 600 نیوتن‌متر گشتاوری که این پیشرانه تولید می‌کند، قادر است در مدت 3.1 ثانیه به سرعت 96 کیلومتربرساعت دست یابد. حداکثر سرعت این خودرو نیز 328 کیلومتربرساعت خواهد بود.

مک‌لارن قصد دارد تنها 5 دستگاه از این 570S سفارشی در کانادا عرضه کند که سه دستگاه از آن‌ها در اختیار نمایندگی این شرکت در شهر تورنتو قرار گرفته و دو دستگاه باقیمانده به ونکوور و مونترئال ارسال خواهند شد.

 

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران