با بدنه‌ای تزئین شده و قابلیت آفرود

معرفی شورولت سیلورادو Realtree Edition

5 بهمن 1398 14:48

مدت‌ها پس از سال 2016، شورولت سیلورادو Realtree Edition دوباره در سال جاری و البته با مدل 2021 در دسترس علاقمندان خواهد بود. فروش این پیکاپ که به تزئینات خاصی روی بدنه خود مزین شده از تابستان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد هرچند که شرکت سازنده فعلاً درباره قیمت آن سکوت کرده است.

این سری از پیکاپ شورولت سیلورادو به صورت استاندارد به پکیج آفرود Z71 و تجهیزات Trail Boss نیز مجهز هستند. برای این مدل دو پیشرانه هشت سیلندر 5.3 و 6.2 لیتری قابل عرضه بوده که به ترتیب به جعبه‌دنده‌های شش و ده سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند.

نسخه Realtree Edition از شورولت سیلورادو براساس مدل 1500 Custom Trail Boss از این خودرو شکل گرفته با این تفاوت که روی کاپوت و گلگیرهای عقب آن از پوشش خاصی برای تزئین استفاده شده است. نشانRealtree بر روی گلگیرهای عقب نیز به چشم می‌خورد.

در بخش پوشش داخلی درها از روکشی مشابه پوشش روی بدنه برای تزئین این قسمت استفاده شده است. غیر از این موارد ظاهری، باید به رکاب‌های جانبی جدید، یک جفت خروجی اگزوز مشکی مستطیل‌شکل‌، نشان‌های مشکی و کفپوش‌های چهار فصل بر روی کف کابین اشاره کرد.

این سری از پیکاپ شورولت سیلورادو به صورت استاندارد به پکیج آفرود Z71 و تجهیزات Trail Boss نیز مجهز هستند. در نتیجه می‌توان انتظار داشت که با سیستم تعلیق مرتفع شده به میزان 5 سانتی‌متر و کمک فنرهای Rancho نیز روبرو شویم. رینگ‌های 20 اینچی این مدل با تایرهای ساخت Wrangler گودیر پوشانده شده‌اند.

قفل دیفرانسیل خودکار عقب و ترنسفر کیس دوسرعته را می‌توان به عنوان مهمترین تجهیزات آفرودی این خودرو برای عبور از مسیرهای ناهموار به شمار آورد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران