ساخت یک آفرودر قدرتمند در همکاری با موپار

معرفی جیپ رانگلر JPP 20

20 بهمن 1398 15:49

جیپ رانگلر را به جرات می‌توان یکی از مشهورترین خودروهای جهان دانست و اکنون که نسخه‌ای ویژه از این خودرو معرفی شده، مطمئناً بسیاری از هواداران آن خوشحال شده‌اند.

این نسخه ویژه و تولید محدود از جیپ رانگلر با همکاری موپار شکل گرفته و بسیاری از قطعات بخش پرفورمنس شرکت جیپ (JPP) را به همراه دارد.در حقیقت جیپ تصمیم گرفته با معرفی نسخه JPP 20 از رانگلر 2020 در نمایشگاه خودرو شیکاگو، توانایی‌های بی‌راهه‌نوردی این مدل را بیش از پیش به اثبات برساند. این نسخه ویژه و تولید محدود از جیپ رانگلر با همکاری موپار شکل گرفته و بسیاری از قطعات بخش پرفورمنس شرکت جیپ (JPP) را به همراه دارد.

تغییرات این مدل شامل مواردی چون درهای آلومینیومی تقویت شده و مجموعه آینه‌های جدید می‌شود. براساس اعلام شرکت سازنده، درهای اختصاصی رانگلر JPP 20 در عین تضمین امنیت سرنشینان، احساس خاصی از ورود هوای آزاد به کابین را فراهم خواهد کرد.

با نگاهی به سپر آفرودی نصب شده در جلوی جیپ رانگلر JPP 20 که همچون سایر قطعات الحاقی روی بدنه به رنگ مشکی درآمده، می‌توان دریافت که این خودرو برای پیمودن مسیرهای آفرود کاملاً آماده شده است. شرکت موپار این سپر را به همراه یک وینچ JPP Rubicon که شامل طناب مقاوم 30 متری ضدآب است روی این خودرو قرار داده تا راننده این خودرو از تغییر شرایط آب و هوایی نگرانی نداشته باشد.

جیپ رانگلر JPP 20

افزایش ارتفاع خودرو به میزان 5 سانتی‌متر، چراغ‌های LED مخصوص آفرود و امکان انتخاب از میان 5 مجموعه مختلف رینگ‌های آفرودی JPP با پنج نوع تایر را می‌توان جزء سایر موارد اختصاصی جیپ رانگلر JPP 20 دانست. نقش پرچم آمریکا روی کاپوت، درپوش باک و لبه گلگیرهای مشکی، نقش JPP روی پنل سمت سرنشین کناری راننده و نشان JPP روی گلگیر سمت راننده و در عقب از دیگر نقاط تمایز این نسخه از انواع استاندارد رانگلر خواهد بود.

لازم به ذکر است که خریداران می‌توانند یکی از رنگ‌های آبی اقیانوسی یا سفید را برای پوشش بدنه این مدل سفارش دهند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران