برای یادآوری خاطرات جیپ ویلیز

معرفی رانگلر Willys Xtreme Recon

6 مهر 1400 12:08

شرکت جیپ با ارائه نسخه‌­ای خاص از مدل رانگلر به مناسبت رویداد Detroit 4Fest، طرفداران خود را غافلگیر کرده است. این مدل که با نام کامل Unlimited Willys Xtreme Recon معرفی شده، به برخی لوازم اضافه مجهز شده و البته ظاهری مشابه با نمونه‌­های نظامی مدل ویلیز پیدا کرده است.

ترکیب رنگ سبز بدنه، تایرهای بزرگ و ارتفاع بلند بدنه، ضمن یادآوری مدل نظامی ویلیز، خشونت ظاهری این نسخه از جیپ رانگلر را افزایش داده است.پکیج اکستریم ریکان (Xtreme Recon) که برای تریم Unlimited نسخه چهار در از جیپ رانگلر تدارک دیده شده، شامل رینگ‌های 17 اینچی با تایرهای 35 اینچی و افزایش 3.81 سانتی‌متری ارتفاع بدنه است، که فاصله کف خودرو تا سطح زمین را به 27.94 سانتیمتر رسانده. بد نیست بدانید این رقم در نسخه استاندارد فورد برانکو به عنوان رقیب مستقیم رانگلر برابر با 21.08 سانتیمتر است، که در مدل مجهز به تایرهای 35 اینچی به 29.21 سانتی‌متر افزایش می‌­یابد.

جلوپنجره و میله­‌های سقفی مشکی براق، کلمه Willys روی دو طرف کاپوت و رنگ سبز Sarge Green از دیگر ویژگی‌­های این نسخه از رانگلر به شمار می‌­آید. البته چند رنگ دیگر هم برای این مدل قابل انتخاب است، ولی به نظر می‌­رسد همین رنگ سبز مناسب‌ترین گزینه برای شبیه ساختن رانگلر به مدل ویلیز باشد. فضای کابین این خودرو نیز با ترکیب مشکی و برنز تزئین شده است، که یادآور مدل‌های قدیمی است، اما امکان سفارش پوشش مشکی رنگ برای تمامی کابین هم فراهم است.

جیپرانگلر Willys Xtreme Recon

خریداران می­‌توانند یکی از دو پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ یا 3.6 لیتری شش سیلندر را با جعبه‌دنده اتوماتیک یا شش سرعته دستی انتخاب کنند.

در نهایت می‌­توان گفت که ترکیب رنگ سبز بدنه، تایرهای بزرگ و ارتفاع بلند بدنه، خشونت ظاهری این نسخه از جیپ رانگلر را افزایش داده است.

قیمت پایه جیپ رانگلر Willys Xtreme Recon برابر با 39,495 دلار تعیین شده است و فرآیند تحویل آن از ماه دسامبر آغاز خواهد شد.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران