ونی راحت با امکانات جدید

معرفی کرایسلر پسیفیکا مدل 2021

21 بهمن 1398 16:35

کرایسلر همزمان با برگزاری نمایشگاه خودرو شیکاگو 2020 مدل بروزرسانی شده از مینی ون پسیفیکا را با مدل 2021 معرفی کرد.

کامل‌ترین تریم کرایسلر پسیفیکا، Pinnacle بوده که امکاناتی همچون روکش چرم ناپا، محفظه بار در کف خودرو برای ردیف دوم صندلی‌ها و کنسول مرکزی لوکس را به همراه دارد.طراحی جلوپنجره، چراغ‌ها و سپر جلو متحول شده و در نمای عقب نیز چراغ‌ها با نواری سراسری به یکدیگر متصل شده‌اند تا این مینی ون از مد جدید جهان خودرو در طراحی بخش عقب، جا نماند. چهار تریم برای مدل پسیفیکا از سوی کرایسلر معرفی شده که شامل مدل‌های تورینگ، تورینگ L، لیمیتد و Pinnacle خواهد بود. بسته به سفارش مشتری، امکان نصب رینگ‌های 17 الی 20 اینچی فراهم شده است.

در فضای داخل سیستم Uconnect 5 به همراه نمایشگر 10.1 اینچی لمسی اطلاعات سرگرمی عرضه شده که تقریباً 20 درصد بزرگتر از نمایشگر موجود در مدل قبلی است. این سیستم از آمازون آلکسا اندروید اتو، اپل کارپلی و دسترسی به سیستم انحصاری کرایسلر یعنی FamCAM بهره می‌برد که به والدین امکان می‌دهد کودک خود که در صندلی عقب نشسته را زیر نظر بگیرند.

بسته به تریم سفارش داده شده توسط مشتری، تا سقف 12 خروجی USB از نوع تایپ A و تایپ C در کابین قرار داده می‌شود.

کرایسلر پسیفیکا مدل 2021

کامل‌ترین تریم کرایسلر پسیفیکا، Pinnacle بوده که امکاناتی همچون روکش چرم ناپا، محفظه بار در کف خودرو برای ردیف دوم صندلی‌ها و کنسول مرکزی لوکس را به همراه دارد، بخشی که تکیه گاه زیردستی بزرگتری داشته و فضا را به میزان 13.64 لیتر افزایش می‌دهد.

سیستم چهارچرخ محرک امکان جدید دیگری است که برای پسیفیکا 2021 مهیا شده است. این سامانه امکان ارسال نیرو به چرخ‌های عقب و یا تمام چرخ‌ها با بیشترین میزان کشش را دارد و البته در صورت عدم نیاز به طور کامل غیرفعال می‌شود.

رینگ‌های 18 اینچی این خودرو با تایرهای چهارفصل میشلین با ابعاد 235/60 عرضه می‌شود درحالی‌که نمونه 20 اینچی همراه با تایرهای فالکن و یا پیرلی با امکان خود-ترمیم خواهد بود. لازم به ذکر است که این تایر آخری با کمی تاخیر در آینده نزدیک قابل سفارش است.

کرایسلر پسیفیکا مدل 2021

پیشرانه کرایسلر پسیفیکا همان واحد شش سیلندر 3.6 لیتری است که 287 اسب‌بخار قدرت و 355 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. در صورت سفارش نسخه هیبرید پسیفیکا، خودرویی نصیب‌تان می‌شود که قادر است بیش از 48 کیلومتر را در حالت تمام برقی و بیش از 640 کیلومتر را در حالت هیبرید طی نماید.

ثبت سفارش برای کرایسلر پسیفیکا 2021 از سه ماهه سوم و کار تحویل خودرو به مشتریان از سه ماهه چهارم سال جاری میلادی آغاز خواهد شد. افرادی که خواهان نسخه AWD این خودرو با مدل 2020 باشند نیز می‌توانند در سه ماهه دوم امسال سفارش خود را ثبت کرده و مدتی بعد آن را تحویل بگیرند.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران