دوازدهمین همکاری مشترک با Cigarette Racing

قایق و G63 سفارشی از سوی مرسدس-آام‌گ

25 بهمن 1398 19:22

مرسدس-آام‌گ در جریان دوازدهمین همکاری مشترک خود با Cigarette Racing، در نمایشگاه بین‌المللی قایق در میامی اقدام به معرفی یک قایق سفارشی کرده است. این قایق که 59’ Tirranna AMG Edition نام گرفته، به همراه یک دستگاه مرسدس-آام‌گ G63 Cigarette Racing معرفی شده است.

مرسدس-آام‌گ در جریان دوازدهمین همکاری مشترک خود با Cigarette Racing، اقدام به معرفی یک قایق و یک دستگاه G63 سفارشی کرده است.قایق سفارشی Tirranna AMG Edition نیروی محرکه خود را از شش پیشرانه 4.6 لیتری هشت سیلندر مجهز به سوپرشارژر دریافت می‌کند که هرکدام 450 اسب‌بخار قدرت داشته و در مجموع قدرتی برابر با 2700 اسب‌بخار را برای این قایق خوش استایل فراهم می‌کنند.

این آرایش فنی باعث شده قایق موردبحث بتواند به سرعتی بیش از 129 کیلومتر برساعت دست یابد.

یک gyrostabilizer یا پایدارکننده ژیروسکوپی تا 80 درصد از تکان‌های بدنه را خنثی می‌سازد تا روند حرکت این وسیله لوکس روی آب مختل نشود. لازم به‌ذکر است دستگاه فوق یک سیستم کنترل‌کننده بوده که تکان‌های عرضی وسایل نقلیه هوایی و قایق‌ها را کاهش می‌دهد.

مرسدس-آام‌گ G63

در فضای داخلی قایق که با ترکیب رنگ‌های بژ موکا و آبی تیره تزئین شده، از سطح پوشیده شده با مواد نانو استفاده شده که خاصیت ضدتابش و مقاوم در برابر گرما دارند.

پنل کاربری به نمایشگرهای بزرگ دیجیتال مجهز شده و برای سرگرمی سرنشینان نیز یک سیستم صوتی استریو به قدرت 5200 وات با 29 بلندگو فراهم شده است. در قسمتی که به عنوان محل آماده‌سازی غذا درنظر گرفته شده، یک سینک ظرفشویی به همراه اجاق و یخچال نصب شده است.

یک تختخواب دونفره بزرگ و حمام با دوش جزء سایر امکانات رفاهی قایق Tirranna AMG Edition خواهد بود.

اما بدنه مرسدس G63 Cigarette Edition که در هماهنگی با این قایق ساخته شده نیز با رنگ مشکی و نقوش طلایی روی بخش جانبی تزئین و به رینگ‌های 22 اینچی مشکی با حاشیه طلایی مجهز شده است. در فضای کابین نیز مشابه با قایق سفارشی، شاهد ترکیب رنگ بژ ماکیاتو و آبی تیره پوشش چرم ناپا هستیم. نشان برند Cigarette Racing نیز روی کفپوش‌ها و دستگیره سمت شاگرد به چشم می‌خورد.

دیدگاه کاربران