ترکیبی کم‌نظیر از امنیت و لاکچری

مرسدس آام‌گ G63 ضدگلوله Inkas

15 مرداد 1397 11:00

آیا به محافظت جدی نیاز دارید؟ شرکت Inkas Armored Vehicles یک دستگاه مرسدس آام‌گ G63 مدل 2018 با بدنه زرهی، شیشه‌های ضدگلوله و فضای کابینی بسیار جادار برای شما آماده کرده است.

این مدل مبتنی بر G63 مدل 2018 ساخته شده و علاوه بر بدنه زرهی و شیشه‌های ضدگلوله، کابینی بسیار لوکس و راحت هم دارد.این شرکت قبلاً هم یک مدل جی کلاس ضدگلوله داشته، ولی این مدل جدید بدنه‌ای بسیار قوی‌تر از آن خودرو دارد. جالب است بدانید با قیمت پایه‌ای معادل 1 میلیون یورو، این مدل در مقایسه با جی کلاس ضدگلوله قبلی ارزان‌تر شده است.

داخل کابین، از مهم‌ترین تغییرات می‌توان به روکش چرم آلکانتارا صندلی‌ها و پنل های درهای جدید اشاره کرد که حس و حال بسیار لوکسی به خودرو داده است. چیزی که G63 ضدگلوله را از دیگر شاسی بلندهای زرهی مانند رضوانی تانک متفاوت می‌کند، آسایش و راحتی بسیار خوبی است که سرنشین داخل کابین این خودرو دارد.

این لیموزین لوکس زرهی داخل کابین خود از Apple TV هم پشتیبانی کرده و با وجود یک تلویزیون UHD داخل آن، سرنشین‌ها از لحظات خود داخل این شاسی‌بلند، در امنیت کامل لذت خواهند برد. از دیگر تجهیزات داخل کابین می‌توان به صندلی‌های تخت شو با ماساژور، یک بار با یخچال و نورپردازی سقف اشاره کرد. علاوه بر پشتیبانی از فرامین صوتی Apple Siri و HomeKit، مرسدس آام‌گ G63 شرکت اینکاس تکنولوژی‌های بسیار دیگری هم دارد.

این شاسی‌بلند زرهی به یک سیستم دوربین مداربسته با دوربین‌های حرارتی و مادون‌قرمز هم مجهز شده است. هم‌اکنون، در صورت تمایل می‌توانید این خودرو را سفارش بدهید.

دیدگاه کاربران