حاصل همکاری با طراح مد آلمانی

پیکاپ منصوری برپایه مرسدس-آام‌گ G63

16 اسفند 1398 22:17

شرکت منصوری که از سال‌ها پیش تاکنون در امر تیونینگ خودروهای لوکس و خاص شهرت دارد، اکنون در اقدامی متفاوت یکی از محصولات خود که سال گذشته معرفی کرده بود را دوباره به علاقمندان عرضه نموده است.

منصوری تصمیم گرفته در همکاری مجدد با طراح مد آلمانی یعنی آقای فیلیپ پلاین، G63 AMG را بگونه‌ای دیگر و در قالب یک پیکاپ به طرفداران این شاسی‌بلند محبوب معرفی نماید.اگر به خاطر داشته باشید، سال گذشته شرکت منصوری نمونه‌ای از مرسدس-آام‌گ G63 را که با همکاری طراح مد آلمانی یعنی آقای Phillip Plein طراحی کرده بود، معرفی کرد. در آن زمان منصوری نام  Star Trooper را برای این خودرو انتخاب کرد، خودرویی که توانست توجه علاقمندان و رسانه‌ها را به سوی خود جلب نماید.

اکنون منصوری تصمیم گرفته G63 AMG را بگونه‌ای دیگر و در قالب یک پیکاپ به طرفداران این شاسی بلند محبوب معرفی نماید. نسخه پیکاپ Star Trooper در حقیقت براساس مرسدس-آام‌گ G63 ساخته شده و البته تمام مواردی که تیونر آلمانی بر روی مدل قبلی Star Trooper  اعمال کرده بود را نیز به همراه دارد. این موارد شامل پوشش خاص بدنه، رینگ‌های 24 اینچی، چراغ‌های LED قرمز و قطعات اضافی ساخته شده از فیبرکربن می‌شود.

پیکاپ Star Trooper در فضای داخلی نیز مشابه همتای پنج در خود بوده و شامل مواردی همچون پوشش چرمی نقش‌دار مشابه بدنه با جزئیات قرمز می‌شود. تفاوت عمده این خودرو با مدل پنج در به تعداد صندلی‌ها برمی‌گردد چراکه پیکاپ Star Trooper تنها به دو صندلی مجهز شده و بخش عقب به فضای بار اختصاص یافته است.

نمی‌توان درباره یکی از محصولات منصوری صحبت کرد و از بخش فنی آن سخنی به میان نیاورد، اما لازم به ذکر است که این تیونر مشهور فعلاً در پایگاه اینترنتی خود درمورد مشخصات فنی پیکاپ Star Trooper مطلبی را به اشتراک نگذاشته است.

پیکاپ منصوری برپایه مرسدس-آام‌گ G63

البته می‌توان حدس زد که نسخه پیکاپ در بخش فنی نیز مشابه همتای پنج در خود باشد بنابراین با توجه به توانایی‌های منصوری در ارتقای سیستم اگزوز، نصب توربوهای بزرگتر و برنامه‌ریزی مجدد ECU، انتظار می‌رود با نسخه بروزرسانی شده از پیشرانه 4 لیتری توئین توربو هشت سیلندر G63 AMG روبرو شویم که 850 اسب‌بخار قدرت و 1000 نیوتن‌متر گشتاور در اختیار داشته باشد.

قیمت Star Trooper G63 Pickup Edition نیز فعلاً اعلام نشده اما با توجه به رقم فروش 613,100 دلاری نسخه پنج در که سال گذشته معرفی شد، می‌توانیم منتظر قیمتی در همان حدود برای مدل پیکاپ باشیم.

دیدگاه کاربران