مجهز به جعبه‌دنده ده سرعته اتوماتیک

معرفی شورولت کامارو SS 1LE مدل 2021

19 فروردین 1399 14:33

براساس شنیده‌ها شورولت کامارو در سال 2023 به پایان راه خود می‌رسد. هرچند فعلاً این خبر توسط شورولت تایید یا تکذیب نشده اما به هرحال اکنون مشخص شده که شرکت سازنده قصد دارد همچون سال‌های 2019 و 2020 ، این مدل را برای سال 2021 نیز مورد بروزرسانی قرار دهد.

کامارو در تریم SS به جعبه‌دنده ده سرعته اتوماتیک مجهز شده که می‌تواند برای افرادی که عملکرد یک خودروی مسابقه‌ای را همراه با راحتی رانندگی ترجیح می‌دهند، خوشحال‌کننده باشد.براساس خبری که توسط GM Authority منتشر شده، یکی از بروزرسانی‌های کلیدی کامارو 2021 ارائه پکیج 1LE بر روی تریم SS این خودرو خواهد بود. کامارو در تریم SS به صورت استاندارد به جعبه‌دنده شش سرعته دستی مجهز بوده اما برای مدل 2021 می‌توان آن را با جعبه‌دنده ده سرعته اتوماتیک نیز سفارش داد. این نکته هرچند خیلی هیجان‌انگیز نیست اما می‌تواند برای افرادی که عملکرد یک خودروی مسابقه‌ای را همراه با راحتی رانندگی ترجیح می‌دهند، خوشحال‌کننده باشد.

لازم به‌ذکر است که شورولت کامارو در تریم SS به پیشرانه 6.2 لیتری هشت سیلندر مجهز شده که 455 اسب‌بخار قدرت و 617 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. این مدل همچنین به سیستم تعلیق با کمک‌فنرهای تطبیق‌پذیر مغناطیسی تجهیز شده است. اکنون این خودرو در تریم 1LE در صورت سفارش مشتری با جعبه‌دنده ده سرعته اتوماتیک نیز عرضه خواهد شد.

 شورولت کامارو SS 1LE مدل 2021

دیفرانسیل لغزش محدود، ترمزهای برمبو با کالیپر ترمزهای شش تایی، صندلی‌های اسپرت و سفارشی ساخت ریکارو، سیستم اگزوز دو حالته، رینگ‌های آلومینیومی اختصاصی این مدل و پکیج Track Cooling که شامل خنک‌کننده‌های روغن موتور، دیفرانسیل و جعبه‌دنده هست نیز جزء سایر امکانات این مدل خواهد بود.

بد نیست بدانید این خودرو به قابلیت ثبت داده‌های به دست آمده از عملکرد فنی نیز مجهز شده است.

در نهایت باید به این نکته اشاره کنیم همانطور که شیوع ویروس کرونا باعث تعویق برنامه های اکثر خودروسازان جهان شده ، عرضه کامارو SS 1LE نیز از این مسئله مستثنی نبوده و احتمالا شاهد تاخیر در ورود آن به بازار خواهیم بود.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : motor1.com

دیدگاه کاربران