توجه بیشتر به بازار خودروهای برقی

آغاز عصر جدید جنرال موتورز با لوگوی جدید

21 دی 1399 11:40

اخیراً شرکت جنرال‌موتورز آمریکا، از لوگوی جدید خود رونمایی کرده‌است. لوگوی قبلی، در سال 1964 طراحی شده و تا به‌ حال، یعنی حدود 60 سال، تغییری پیدا نکرده بود.

جنرال‌موتورز، راه جدیدی را برای خود انتخاب کرده‌ و تغییر ظاهر لوگو، سرآغاز این مسیر است. هدف آن‌ها ایجاد تحول در میزان تقاضای خودروهای برقی و علاقمند کردن عموم مردم به آن‌هاست.جنرال‌موتورز، راه جدیدی را برای خود انتخاب کرده‌ و تغییر ظاهر لوگو، سرآغاز این مسیر است. علاوه‌برآن، کمپین جدیدی را با شعار Everybody In تشکیل داده‌ است. هدف جدید GM و کمپین آن، ساختن دنیایی بدون تصادف، آلودگی و ترافیک است. این کمپین روی دیدگاه مشتریان نسبت به خودروهای برقی کار می‌کند و از طرفی هم وظیفه‌ پیشرفت در خودروهای برقی خود و پلتفرم‌‌ها را دارد.

‌طبق سخنان آقای Deborah Wahl، مدیر قسمت بازاریابی جنرال موتورز، هدف آن‌ها ایجاد تحول در میزان تقاضای خودروهای برقی و علاقمند کردن عموم مردم به آن‌هاست. وی در ادامه افزود: «برخلاف گذشته، اکنون ما با در دست داشتن راه‌حل‌، توانایی و تکنولوژی، قادریم برای تمام افراد و تمام سلیقه‌ها، خودروی برقی مناسب را تولید کنیم؛ همچنین با تشکیل کمپین بازاریابی و طراحی لوگوی جدید، اولین قدم را در این مسیر برداشته‌ایم.»

‌اکنون جنرال‌موتورز، با تولید نسخه برقی هامر و کادیلاک لیریک، توانسته جایگاه خوبی را در صنعت خودرهای برقی از آن خود کند. لوگوی جدید GM نیز طبق هدف آن‌ها، یعنی توسعه خودروهای برقی، و همچنین حفظ اصول اولین لوگوی GM طراحی شده‌است.

آغاز عصر جدید جنرال موتورز با لوگوی جدید

پس‌زمینه لوگوی قبلی به رنگ آبی، حروف GM به رنگ سفید با خطی زیر آن‌ها مشخص بود. قبل از آن نیز بین سال‌های 1938 تا 1964، نام کامل جنرال‌موتورز زیر حروف GM حک شده بود.

طبق گفته‌ آقای Sharon Gauci، مدیر قسمت طراحی GM، تغییر ظاهر لوگو امری ضروری بود. با این‌کار، تمام اعضای گروه جنرال‌موتورز، که شامل 164 هزار کارمند هستند، برای شروعی جدید انگیزه می‌گیرند و بر عملکرد آن‌ها بسیار موثر است.

جنرال‌موتورز برای جذب افراد به کمپین خود می‌کوشد و برای تاثیر‌گذاری بیش‌تر، از افراد معروف و موفقی همچون Malcolm Gladwell، نویسنده و جامعه‌شناس و Bethany Hamilton، موج‌سوار معروف آمریکایی، دعوت کرده‌است‌.

برای این شروع جدید، جنرال‌موتورز وبسایت جدیدی را به آدرس GM.com برای فرهنگ‌سازی و آگاهی راجع‌به خودروهای برقی راه‌ انداخته‌است و در تاریخ 11 ژانویه نیز، آموزش و اطلاعات را به صورت زنده پخش خواهند کرد. بقیه اخبار و آموزش‌ها نیز قرار است به زودی در این سایت قرار گیرد.

مترجم : مریم سادات نوری

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران