دست آورد شرکت اینکاس برای شاسی‌بلند لوکس

معرفی نسخه زرهی از لینکلن نویگیتور L

23 فروردین 1399 13:05

بدون توجه به این‌که کدام یک از تریم‌های لینکلن نویگیتور را انتخاب کنید، این خودرو برای سال 2020 با قیمت مناسب‌تری نسبت به قبل عرضه شده است. خبر خوش برای علاقمندان نویگیتور این است که اخیراً سه مجموعه ظاهری و چندین فناوری جدید به صورت استاندارد بر روی این خودرو عرضه شده که قابلیت شخصی‌سازی آن را بالا می‌برد اما اگر همچنان این را کافی نمی‌دانید، توجه شما را به سوی نسخه‌ای خاص از نویگیتور L جلب می‌کنیم که توسط موسسه Inkas دستخوش تغییر شده است.

سطح حفاظتی این خودرو BR6 بوده که به معنی مقاومت در برابر شلیک از سلاح 308 Winchester FMJ خواهد بود. موسسه Inkas که در شهر تورنتو فعالیت می‌کند، به‌کار ساخت خودروهای زرهی اشتغال داشته و از طریق به‌کارگیری فلز، تغییرات نرم‌افزاری و همچنین سرویس‌های حفاظتی این نمونه‌های ویژه را به مشتریان عرضه می‌نماید. یکی از جدیدترین محصولات این استودیو براساس نسخه بدنه بلند از لینکلن نویگیتور ساخته شده که به آخرین استانداردهای صنعت خودروهای زرهی مجهز شده است.

یکی از جالب‌ترین موارد افزوده شده به این مدل خاص قابلیت مقاومت سقف و کف آن در برابر حملات بالستیکی بوده که با شیشه چندلایه زرهی، سیستم تعلیق تقویت شده، تایرهای ران‌فلت، چراغ‌های اضطراری و سیستم هشداردهی همراه شده تا این نمونه از نویگیتور به خودرویی مناسب برای استفاده در شرایط اضطراری تبدیل شود.

بنابر اعلام سازنده، سطح حفاظتی این خودرو BR6 بوده که به معنی مقاومت در برابر شلیک از سلاح 308 Winchester FMJ خواهد بود. نکته مهمتر این‌که این مدل می‌تواند در صورت انفجار همزمان دو نارنجک پرتاب شده به سوی آن نیز از خود مقاومت نشان دهد.

نسخه زرهی از لینکلن نویگیتور

نیروی محرکه لینکلن نویگیتور L از پیشرانه 3.5 لیتری توئین توربو مجهز به فناوری اکوبوست تامین شده که 450 اسب‌بخار قدرت و 691 نیوتن‌متر گشتاور را به تمام چرخ‌ها ارسال می‌کند. راننده این خودرو می‌تواند شش حالت مختلف را برای راندن آن انتخاب نماید.

برای راحتی هرچه بیشتر راننده و سرنشینان، بر روی نویگیتور امکاناتی همچون کروزکنترل تطبیق‌پذیر، چراغ‌های تطبیق‌پذیر جلو با فناوری LED، دستیار پارک فعال، پایش 360 درجه‌ای خودرو در هنگام تعویض خط و بسیاری موارد دیگر نصب شده است.

شرکت Inkas فعلاً جزئیاتی درباره قیمت این مدل ویژه اعلام نکرده است.

دیدگاه کاربران