‌مدرن‌تر و کلاسیک‌تر

سفارشی‌سازی موتورسیکلت ب‌ام‌و

23 فروردین 1399 17:31

برای دوست‌داران موتورسیکلت‌های ب‌‌ام‌و، مدل RnineT دنیای دیگری دارد. موتورسیکلتی که از نظر ظاهری حس و حال نسخه‌های کلاسیک را یادآوری می‌کند ولی از نظر باطنی با استفاده از فناوری‌های مدرن یک محصول کاملاً امروزی است. خبر خوبی برای این گروه از موتوردوستان منتشر شده است. نسخه تیونینگ مدل فوق رونمایی شد.

شرکت زیلرز گاراژ قصد داشته با با حفظ اصالت و سنت اصلی این مدل، مایه مدرنیته و کلاسیک آن را هم‌زمان تشدید کنند. شرکت مهندسی Zillers Garage که در مسکو بنا شده با خلاقانه‌ترین روش ممکن این موتورسیکلت را دستخوش تغییر داده است. روس‌ها قصد داشتند با حفظ اصالت و سنت اصلی این مدل مایه مدرنیته و کلاسیک آن را هم‌زمان تشدید کنند.

مدل جدید که اکنون با نام Nth Degree نام دارد با چهره‌ای خاص و چشم‌گیر بازآفرینی شده است. بی‌تردید جلوه اصلی این موتورسیکلت نمای روبرو و چراغ‌ جلوی آن است.

شرکت زیلرز گاراژ با شکلی‌دهی استادانه فلز غریبه نیست. در کارنامه آنها یک پروژه سنگین روی موتورسیکلتی خاص با پیشرانه Vincent (یک شرکت موتورسیکلت‌سازی) دیده می‌شود. آنچه در مدل جدید دیده می‌شود یک سازه تقریباً بدون برش تمام آلومینیومی است، انگار که در بخشی از طراحی این موتورسیکلت از بمب‌افکن B-52 استفاده شده است.

مهندسان زیلر قوای محرکه را بدون تغییر نگاه داشته‌اند. یعنی همان پیشرانه 1170 سی‌سی دو سیلندر خوابیده که با راحتی 110 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.

مترجم : نیما حدادی

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران