تجهیزات اضافی برای ماجراجویی

آفرود با مرسدس‌بنز اسپرینتر

7 اردیبهشت 1399 10:30

ون ساخت مرسدس‌بنز یعنی اسپرینتر از مدت‌ها پیش به قابلیت چهارچرخ محرک مجهز بوده تا جمع بیشتری از خریداران را خوشنود سازد اما اکنون Vansports.de اقدام به عرضه تجهیزاتی اضافی برای این خودرو کرده تا افرادی که انتظارات بیشتری از این ون مشهور دارند را نیز راضی نگه دارد.

ون اسپرینتر در حالت کلی قابلیت بالقوه زیادی برای اعمال تغییرات افترمارکت داشته و شرکت‌های زیادی نیز تاکنون مجموعه‌های مختلفی برای ارتقا توانایی‌های این خودرو ارائه کرده‌اند.یکی از مهمترین تغییرات پیشنهاد شده توسط Vansports برای اسپرینتر شامل پنل‌های آلومینیومی به ضخامت 6 و 8 میلی‌متر بوده که وظیفه حفاظت از پیشرانه، سیستم انتقال قدرت و دیفرانسیل عقب را برعهده خواهند داشت. سپر جلو و نوار محافظ جانبی روی بدنه به رنگ مشکی مات درآمده درحالی‌که روی گلگیرها با قطعات محافظ پوشانده شده است.

رینگ‌های 5 پره 18 اینچی مشکی رنگ به همراه تایرهای چهار فصل نیز بخش دیگری از مجموعه 8403 دلاری پیشنهاد شده برای مرسدس‌بنز اسپرینتر محسوب می‌شود. رکاب فلزی محافظ با طرح لوزی شکل برای در جانبی و صندوق نیز به عنوان آپشن قابل انتخاب است.

شرکت Vansports قصد دارد در آینده بروزرسانی‌های دیگری نیز روی مرسدس‌بنز اسپرینتر اعمال نماید که شامل ریل سقفی به همراه چراغ سقفی روی آن و ورودی هوای اسنورکل برای افزایش قابلیت غوطه‌وری در آب خواهد بود.

آفرود با مرسدس‌بنز اسپرینتر

ون اسپرینتر در حالت کلی قابلیت بالقوه زیادی برای اعمال تغییرات افترمارکت داشته و شرکت‌های زیادی نیز تاکنون مجموعه‌های مختلفی برای ارتقا توانایی‌های این خودرو ارائه کرده‌اند. برخی از شرکت‌ها نیز اقدام به فروش نمونه‌های تغییریافته از این خودرو می‌کنند، همچون شرکت Storyteller Overland که نمونه‌ای از اسپرینتر را آماده کرده که می‌تواند در طول توقف این خودرو در شب نیز سیستم تهویه را روشن نگاه داشته و حتی به یک دوش نیز مجهز شده است. شرکت Outside Van نیز مدل مفهومی دیگری را تدارک دیده که به قابلیت‌های بیراهه‌نوردی تجهیز شده است.

دیدگاه کاربران