رنگین‌کمانی برای معرفی رنگ‌های خاص بنتلی

معرفی نسخه‌ای رنگارنگ از بنتلی بکلار

3 خرداد 1399 13:40

شرکت بنتلی به تازگی رقابتی را به صورت آنلاین برگزار کرد که در جریان آن از کارکنان این شرکت و خانواده‌های آنان خواسته شده بود برای محصول جدید بنتلی یعنی مولینر بکلار طرحی خلاقانه ارائه دهند.

بدنه این بکلار با هفت رنگ ویژه از پالت رنگی بنتلی پوشانده شده استدر نهایت سرپرست بخش طراحی شرکت یعنی Stefan Sielaff از میان تمام طرح‌های ارسالی، نمونه‌ای را انتخاب کرد که رنگ‌های رنگین‌کمان را برای بدنه مولینر پیشنهاد داده بود.

البته شرکت بنتلی ضمن اعلام آمادگی برای رنگ آمیزی بدنه خودروها با این طرح، برنامه‌ای برای تزئین بدنه هیچکدام از 12 بکلار تولیدی با این رنگ‌آمیزی ندارد مگراین‌که یک مشتری تقاضای اجرای آن روی خودرو را داشته باشد.

اگر از بخش بالایی بدنه شروع و به سمت پایین حرکت کنیم، بدنه این بکلار با هفت رنگ ویژه از پالت رنگی بنتلی پوشانده شده است:

  • Dragon Red II یا قرمز اژدها رنگی است که پیش از این در سال 2012 بر روی بدنه کانتیننتال GT و اخیراً در مدل شاسی‌بلند بنتایگا مشاهده شده است.
  • Orange Flame یا نارنجی آتشین که با پودر آلومینیوم و رنگدانه میکا ترکیب شده است.
  • Yellow Flame یا زرد آتشین که پیش از این و در هنگام معرفی بنتلی بکلار آن را مشاهده کرده بودیم.
  • Apple Green یا سبز روشن که یکی از رنگ‌های سفارشی بنتلی است.
  • Jetstream II که طیف خاصی از رنگ آبی متالیک است.
  • Sequin Blue یا آبی پولکی که نخستین بار به سفارش یک مشتری روی یکی از محصولات بنتلی قرار گرفت ولی اکنون به عنوان یکی از رنگ‌های سفارشی این شرکت قابل انتخاب است.
  • Azure Purple یا بنفش لاجوردی نیز رنگی بوده که قبلاً توسط یکی از مشتریان سخت‌پسند بنتلی برای یکی از محصولات این شرکت سفارش داده شده است. مشتری مورد نظر تمایل داشته خودرویش رنگی مشابه با بنفشه آفریقایی داشته باشد.

گذشته از این طرح خاص، بد نیست اشاره کنیم که خودروی روباز جدید بنتلی به پیشرانه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربو مجهز شده که 650 اسب‌بخار قدرت و 900 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند. بنابر اعلام بنتلی، این پیشرانه قدرتمند می‌تواند خودروی تولید محدود ساخت این برند انگلیسی را ظرف 3.5 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت رسانده و حداکثر سرعت 322 کیلومتر برساعت را برای آن قابل دسترس سازد.

تمامی 12 دستگاه بنتلی بکلار پیش از این توسط مشتریان با قیمت 1.84 میلیون دلار خریداری شده‌اند.

دیدگاه کاربران