محصولی جدید از سری لگو تکنیک

معرفی لامبورگینی سیان FKP 37

10 خرداد 1399 10:49

قدرتمندترین محصول ساخته شده توسط لامبورگینی یعنی مدل سیان اکنون همتایی ساخته شده توسط لگو پیدا کرده، نمونه‌‌ای در مقیاس یک هشتم که تحت سری حرفه‌ای «تکنیک» از این شرکت تولید شده است. البته لامبورگینی سیان ساخت لگو با پسوند FKP 37 در انتهای نام خود شناخته می‌شود که به سال تولد آقای فردیناند پیچ (Ferdinand Piëch) یعنی 1937 اشاره دارد.

نکته جالب و البته خوشایند درباره محصول جدید لگو این است که بسیاری از قطعات آن شامل درها، باله عقب، چرخ‌ها و سیستم تعلیق جلو و عقب متحرک هستند.پیش از این دو خودروی سوپراسپرت مشهور یعنی پورشه 911 GT3 RS و بوگاتی شیرون نیز در این سری از محصولات لگو به علاقمندان عرضه شده‌اند اما سیان محصول کامل‌تری به نظر می‌رسد چراکه در جعبه آن 3696 قطعه قرار داده شده است.

بدنه این سوپراسپرت لگویی با رنگ سبز روشن پوشانده شده، همان رنگی که مدل اولیه سیان در هنگام معرفی در نمایشگاه فرانکفورت در سال 2019 به آن مزین شده بود. رینگ‌های آن نیز مشابه خودروی اصلی به رنگ طلایی درآمده است.

طول، عرض و ارتفاع سیان FKP 37 به ترتیب برابر با 60، 25 و 13 سانتی‌متر بوده که هشت برابر کوچکتر از خودروی اصلی است.

لامبورگینی سیان FKP 37

نکته جالب و البته خوشایند درباره محصول جدید لگو این است که بسیاری از قطعات آن شامل درها، باله عقب، چرخ‌ها و سیستم تعلیق جلو و عقب متحرک هستند.

رعایت جزئیات به فضای کابین این محصول نیز سرایت کرده چراکه براساس اعلام لامبورگینی، جعبه‌دنده هشت سرعته سکوئنشال این خودرو و پدال‌های تعویض دنده پشت فرمان نیز قابل حرکت خواهد بود.

لامبورگینی سیان با قطعات لگو

در بخش فنی نیز جزئیات فراوانی رعایت شده چراکه در قسمت عقب و با برداشتن پوشش پیشرانه، می‌توان پیستون‌های پیشرانه 12 سیلندر را حرکت داد.

سیان FKP 37 به همراه یک صفحه مخصوص نمایش و یک کتاب راهنما عرضه می‌شود، کتابی که غیر از دستور مونتاژ، تصاویر مربوط به روند ساخت این محصول را نیز به همراه دارد.

قرار است لگو این محصول جدید را از تاریخ اول ژوئن و با قیمت 380 دلار در ایالات متحده عرضه کند.

دیدگاه کاربران