برای مشتریان علاقمند به مد

معرفی نسخه JCC+ از سیتروئن C1

12 خرداد 1399 12:45

شرکت سیتروئن در تازه‌ترین همکاری خود با طراح معروف مراکشی یعنی Jean-Charles de Castelbajac اقدام به معرفی نسخه‌ای خاص از هاچ‌بک کوچک ساخت خود یعنی سیتروئن C1 نموده است. این مدل که به پسوند JCC+ در کنار نام خود مفتخر شده، از هم‌اکنون با قیمت پایه 17,321 دلار برای عرضه به مشتریان بریتانیایی آماده است. همچون سیتروئن C3 JCC+ که در سال 2018 معرفی شد، C1 JCC+ نیز به منظور جلب نظر مشتریان علاقمند به مد روز عرضه شده است.

سیتروئن، C1 JCC+ به منظور جلب نظر مشتریان علاقمند به مد روز عرضه شده است.در تزئین بدنه این مدل از سقف مشکی، حاشیه تیره پنجره‌ها، حاشیه مشکی مات دور گلگیرها و رینگ‌های مشکی 15 اینچی استفاده شده ضمن این‌که برای جلوگیری از یکنواختی ظاهر هاچ‌بک کوچک سیتروئن، از آینه‌های جانبی قرمز، رنگ آبی برای بخش مرکزی رینگ‌ها و نقوش گرافیکی زرد روی ستون C استفاده شده است. بد نیست بدانید انتخاب این رنگ‌ها چندان بی‌علت نیز نبوده چراکه قرمز، آبی و زرد سه رنگ موردعلاقه Jean-Charles de Castelbajac هستند.

جزئیات دیگری همچون نقش مونوگرام JCC x chevrons بر روی درهای جلو و حروف JCC+ بر روی در صندوق نیز به چشم می خورد. علاوه‌براین امکان سفارش 5 رنگ مختلف برای سیتروئن C1 JCC+ وجود دارد که شامل خاکستری گالیوم، خاکستری کارلینیت، مشکی کالدرا، سفید لیپیزان و قرمز اسکارلت بوده که همگی با رنگ مشکی سقف تضاد زیبایی ایجاد می‌کنند.

نسخه JCC+ از سیتروئن C1

در فضای کابین نیز لوگوی JCC+ بر روی صندلی‌های جلو دیده می‌شود ضمن این‌که بخشی از داشبورد با روکش قرمز رنگ پوشانده شده است. ناحیه اطراف دریچه‌های ورودی هوا نیز با رنگ سفید تزئین شده درحالی‌که اهرم تعویض دنده و حاشیه اطراف نمایشگر لمسی روی داشبورد نیز از قطعاتی به رنگ مشکی براق ساخته شده‌اند.

نسخه JCC+ از سیتروئن C1

برای رفاه سرنشینان، امکانات دیگری شامل تهویه مطبوع خودکار، چراغ‌های خودکار جلو، آینه‌های جانبی برقی مجهز به گرمکن، تنظیم ارتفاع صندلی راننده، شیشه‌های دودی، دستگیره‌های کرومی درها، نمایشگر 7 اینچی، دستیار شروع حرکت در سراشیبی و دوربین دید عقب نیز در سیتروئن C1 پیش‌بینی شده است.

سیتروئن C1 JCC+ به پیشرانه 3 سیلندر VTi بنزین‌سوز مجهز شده که 71 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند و استاندارد آلایندگی یورو 6 را دریافت نموده است.

مترجم : عماد رحمتی‌راد

منبع : carscoops.com

دیدگاه کاربران