تحول اساسی برای شاسی‌بلند کره‌ای

هیوندای سانتافه با تیونینگ کارلکس دیزاین

12 خرداد 1399 13:37

جدیدترین پروژه شرکت کارلکس دیزاین که با عنوان اربن ادیشن (Urban Edition) معرفی شده، نمونه‌ای از هیوندای سانتافه است که به کیت بدنه سفارشی مجهز شده است.

تغییرات اعمال شده روی بدنه، نمونه‌ای بسیار متفاوت از هیوندای سانتافه را به نمایش می‌گذارد.این مجموعه اختصاصی شامل سپرهای سفارشی جلو و عقب، جلوپنجره بزرگ با طراحی ویژه که نشان کارلکس را در وسط خود دارد، اسپویلر سقفی که در نیمه انتهایی بدنه نصب شده، دیفیوزر عقب، خروجی چهارگانه اگزوز، رینگ‌های 20 اینچی، قطعات الحاقی گلگیرها و در نهایت رنگ‌آمیزی سفید و مشکی بدنه خواهد بود که در مجموع، نمونه‌ای بسیار متفاوت از هیوندای سانتافه را به نمایش می‌گذارد.

در فضای کابین نیز پوشش صندلی‌ها که از چرم آلکانترا ساخت ایتالیا انتخاب شده که به همراه جزئیات به رنگ سبز لیمویی بر روی پوشش داخلی درها، روکش فرمان و صندلی‌ها، تضاد بصری زیبایی ایجاد کرده است.

کابین هیوندای سانتافه با تیونینگ کارلکس دیزاین

بنابر اعلام شرکت کارلکس دیزاین، فرمان D شکل این خودرو به واسطه روکش و البته فرم خاصی که دارد رانندگی راحت و کنترل بهتر خودرو را برای راننده به ارمغان می‌آورد. غیر از این باید به حک نشان کارلکس بر روی پشت سری صندلی‌ها اشاره کرد.

هیوندای سانتافه با تیونینگ کارلکس دیزاین

فعلاً تاریخ دقیقی برای عرضه هیوندای سانتافه اوربن ادیشن تعیین نشده اما می‌توان اطمینان داشت که فروش این خودرو به زودی آغاز شود. انتظار می‌رود این امر پیش از بقیه کشورها در وطن سانتافه یعنی کره جنوبی و همچنین در مقر کارلکس دیزاین یعنی لهستان به وقوع بپیوندد.

در انتها بد نیست یادآوری کنیم که هیوندای در حال تدارک سانتافه فیس‌لیفت بوده و قصد دارد این مدل را به زودی معرفی نماید. نکته مهم درباره سانتافه فیس‌لیفت این است که هیوندای پلتفرم جدیدی برای این خودرو مهیا کرده که همین امر می‌تواند بسیاری از علاقمندان را نسبت به عملکرد مدل جدید مشتاق سازد.

دیدگاه کاربران