قدرت بیشتر با پیشرانه جدید

معرفی سوبارو کراس‌ترک مدل 2021

21 خرداد 1399 11:00

خبر خوش برای علاقمندان سوبارو کراس‌ترک که از نیروی پیشرانه این خودرو گلایه دارند این است که دیگر نیازی به مراجعه به شرکت‌های تیونر برای تقویت خودروی محبوبشان ندارند چراکه شرکت سوبارو، کراس‌ترک مدل 2021 را به همراه بروزرسانی‌هایی در حوزه فنی، ظاهری و فناوری معرفی کرده است.

در کنار تجهیز سوبارو کراس‌ترک به پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر، شاهد نصب سیستم‌های ایمنی بیشتر و ارتقای توانایی‌های حرکتی هستیم.پیشرانه 2.5 لیتری 4 سیلندر به قدرت 182 اسب‌بخار و حداکثر گشتاور 239 نیوتن‌متر را می‌توان در تریم‌های Limited و اسپرت یافت درحالی‌که در نسخه پایه و تریم پرمیوم همچنان با پیشرانه 4 سیلندر 2 لیتری موجود در مدل قبلی عرضه خواهد شد که 152 اسب‌بخار قدرت و 267 نیوتن‌متر گشتاور را از طریق جعبه‌دنده 6 سرعته دستی استاندارد یا جعبه‌دنده CVT سفارشی در اختیار راننده قرار می‌دهد. لازم به‌ذکر است که تریم اسپرت و لیمیتد این خودرو تنها با جعبه‌دنده CVT عرضه می‌شود.

مصرف سوخت ترکیبی پیشرانه‌های 2.5 و 2 لیتری سوبارو کراس‌ترک به ترتیب برابر با 8.1 و 9.4 (نسخه مجهز به CVT) و 7.8 لیتر (نسخه دنده دستی) در صد کیلومتر است.

کابین سوبارو کراس‌ترک مدل 2021

نسخه‌های مجهز به جعبه‌دنده CVT از سوبارو کراس‌ترک علاوه بر راحتی رانندگی، امکانات بیشتری نیز در اختیار راننده قرار می‌دهند که شامل حرکت رانندگی آفرود X-Mode، کنترل فرود از تپه و اهرم SI-Drive با قابلیت انتخاب میان حالت‌های اسپرت و هوشمند می‌شود. علاوه‌براین سیستم EyeSight که شامل ترمز اضطراری خودکار، دستیار حفظ حرکت میان خطوط و هشدار خروج از خط می‌شود نیز در مدل‌های مجهز به جعبه‌دنده CVT نصب می‌شود.

در تریم لیمیتد امکانات ایمنی بیشتری شامل دستیار نوربالا، ترمز اضطراری خودکار عقب، پایش نقطه کور به همراه دستیار تعویض خط و هشدار ترافیک پشت سر نیز به خودرو افزوده می‌شود.

همچون مدل 2020، کراس‌ترک 2021 به صورت استاندارد به نمایشگر 6.5 اینچی لمسی با پشتیبانی از ارتباط با اپل کارپلی و اندروید اتو مجهز شده ولی با پرداخت مبلغ بیشتر می‌توان نمایشگر 8 اینچی را سفارش داد.

سوبارو کراس‌ترک مدل 2021

در تریم اسپرت، به واسطه نصب رینگ‌های 17 اینچی با روکش تیره، جزئیات تیره رنگ روی جلوپنجره، آینه‌های جانبی و نشان‌ها و همچنین دو رنگ جدید بدنه یعنی زرد مرواریدی پلاسما و آبی مرواریدی چهره خودرو ظاهر خشن‌تر و البته جذاب‌تری پیدا کرده است.

در فضای داخلی نیز برای دوخت روکش‌ها، جزئیات روی فرمان و همچنین لوگوی اسپرت کفپوش‌ها از رنگ زرد استفاده شده تا هیجان بیشتری به این محیط تزریق نماید. در تریم لیمیتد نیز شاهد نصب روکش چرم مشکی یا خاکستری با دوخت نارنجی خواهیم بود.

فروش سوبارو کراس‌ترک مدل 2021 از اواخر سال جاری میلادی آغاز شد. فعلاً درباره قیمت این خودرو خبری اعلام نشده است.

دیدگاه کاربران